قیمت کنسرو تن ماهی با روغن

قیمت کنسرو تن ماهی چقدر است؟ فواید و مضرات تن ماهی چیست؟آیا به عنوان یک وعده غذایی کامل توصیه می شود؟آیا تن ماهی نسبت به ماهی ارزش غذایی یکسانی دارد؟

اینها سوالاتی است ک باید قبل از مصرف تن ماهی بدانیم تا بتوانیم مصرف کنیم.

ماهی ها کلا جزو غذاهای پر خاصیت به حساب می آیند به همین دلیل است که جایگاه مناسبی در وعده غذایی افراد پیدا کرده است ماهی تن منبع بسیار خوبی ازمواد معدنی نظیر سلنیوم منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین هایB1 B3 B6است.

مهم تر از اینکه گوشت تن ماهی هم مانند گوشت بیشتر ماهی ها سرشار از اسید های چرب امگا3است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد وسرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد.اسیدهای چرب امگا3 ب طور کلی باعث پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی و دیابت نوع دوم می شوند.مصرف تن ماهی برای دانش آموزان به خصوص در ایام امتحانات بسیار توصیه می شود زیرا عملکرد مغز را افزایش می دهد.

مضرات

ماهی تن ازجمله ماهی هایی است که از قابل توجهی جیوه برخوردار است.مصرف زیاد جیوه احتمال بروز برخی بیماری های عصبی را افزایش می دهد.به همین دلیل مصرف زیاد تن ماهی برای مبتلایان به بیماری های مغزی و عصبی و همچنین کودکان و مادران باردار توصیه نمی شود زیرا سیستم مرکزی و عصبی جنین را که به سرعت در حال رشد است تحت تاثیر قرار می دهد.

تفاوت چندانی بین ارزش غذایی تن ماهی و ماهی تازه وجود ندارد ب شرطی ک در ماهی تن اصول منجمد کردن و اصول بهداشتی اولیه رعایت شود.

ماهی تن که در بازار عرضه می شود در قوطی های 120 140 180 گرمی بسته بندی می شوند

قیمت کنسرو ماهی بسته به قوطی های آن از 4500تا 9000تومان در بازار عرضه می شود و به دست مشتری می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید