قیمت عمده کنسرو نخود فرنگی

آیا می دانید که چرا نخود فرنگی تنها 5%از آن به صورت خام مصرف می شود و باقی آن ها یخ زده و یا کنسروشده است؟نخود یخ زده به این دلیل که طعم خود را حفظ کرده اند و سدیم کمتری دارند ترجیح داده می شوند.نخود فرنگی گیاهی است که در همه انواع آن طعمی بسیار خوشمزه دارند و از نظر سلامتی مغذی می باشند.

خواص نخود فرنگی از دیدگاه طب سنتی

نخودفرنگی از جمله غذاهایی است که برای سلامت استخوان ها مفید می باشد همان طور که می دانید مزاج نخود گرم و خشک است و همچنین منبعی غنی از ویتامین ها ازجملهk1وB6می باشد.

کمک به قلب به وسیله نخود فرنگی

فولیک اسید و ویتامینB6در نخود فرنگی از سلامت سیستم قلبی – عروقی حفاظت می کند.در واقع فولیک اسید برای عملکرد سیستم قلبی – عروقی بسیار مهم است که امروزه فولیک اسید مکمل خوبی برای زنان باردار و یائسه می باشد.

کمک به کاهش وزن

امروزه مشکل اضافه وزن در اکثر خانم ها و آقایان دیده می شود که با ورزش کردن واستفاده از رژیم غذایی گیاهی از جمله نخود فرنگی  می توانندبه وزن ایده آل خود برسند.همچنین باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش،تثبیت قند خون و فراهم کردن اصلی ترین پروتئین در استخوان ها را فعال می سازد.

نخود از دیدگاه طب سنتی پاک کننده و باز کننده انسداد جگر،طحال و کلیه و پاک کننده زخم های چرکی می باشد.آب نخود پخته با قدری نمک ،برای درد سینه و زخم های ریه مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید