صادرات تن ماهی در تناژ بالا:قیمت روز تن ماهی صادراتی

با توجه به ارزش غذایی تن ماهی و بازار خرید و فروش تن ماهی این روزها مشتری های داخلی و خارجی تن ماهی به شدت به دنبال تن ماهی های با کیفیت تولید بازار ایران هستند تا بتوانند در کشورهای مختلف خرید و فروش کنند. صادرات تن ماهی برای ایران سودآوری بسیاری را دارد که در ادامه این مقاله اشاره خواهیم کرد.

صادرات تن ماهی

صادرات تن ماهی در تناژ بالا:قیمت روز تن ماهی صادراتی

تن ماهی یکی از بهترین محصولات و مواد غذایی است که این روزها در بازار های بزرگ و کوچک طرفداران بسیاری را پیدا کرده است و افراد بسیاری به دنبال خرید و فروش عمده انواع تن ماهی با کیفیت ها و قیمت های مختلف در بازار هستند. صادرات تن ماهی کمک زیادی به اقتصاد کارخانه های ایرانی می کند و این امر باعث شده تا تولید کارخانه ها بالا برود و کارخانه ها با صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف هم کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند و هم ارزآوری برای اقتصاد ایران در بر داشته باشد.

مشخصات صادرات تن ماهی

صادرات تن ماهی در تناژ بالا:قیمت روز تن ماهی صادراتی

عمده تولیدات و برندهای صادراتی بازار ایران مشتریان خاص بسیاری را در بازار دارا می باشند و فروش های بالایی را دارند. تن ماهی هایی که برای صادرات تولید می شوند باید دارای استانداردهای لازم برای کشورهای مختلف را داشته باشند و هم از نظر کیفیت و نوع مواد اولیه استفاده شده به نسبت تولیدات داخل ایران باید از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار باشند. عمده تولیدات صادراتی تن ماهی 180 گرمی با بسته بندی 24 عددی هستند که به صورت پالت بندی با ماشین های ترانزیتی صادر می شوند.

خرید تن ماهی برای صادرات

صادرات تن ماهی در تناژ بالا:قیمت روز تن ماهی صادراتی

بسیاری از افرادی که این روزها در بازار تهران فعالیت می کنند به دنبال خرید و فروش عمده تن ماهی هایی هستند که کیفیت بالایی را داشته باشند تا به کشورهای مختلف صادر کنند. خرید تن ماهی برای صادرات باید از درب کارخانه صورت پذیرد تا تمامی مجوزهای لازم اعم از مجوز وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را داشته باشند تا بتوانند از مرز عبور کنند. برای اطلاع از قیمت تن ماهی های صادراتی بازار می توانید با ما ارتباط بگیرید و از کارشناسان مجموعه آوین کنسرو مشاوره بگیرید.

قیمت تن ماهی برای صادرات + خرید و فروش

صادرات تن ماهی در تناژ بالا:قیمت روز تن ماهی صادراتی

صادرات تن ماهی این روزها بازار خرید و فروش بسیار خوبی را دارا می باشد و ما می بینیم تولیدات بسیاری از کارخانه های ایرانی که به کشورهای مختلف صادر شده اند و همین امر به اقتصاد ایران کمک بسیار زیادی را کرده است. قیمت روز انواع تن ماهی صادراتی بازار ایران به نوع مواد اولیه و بازار خرید و فروش برندها بستگی دارد. هر چقدر برندهای تن ماهی مطرح تر باشند دارای کیفیت بالاتر و قیمت های بسیار بالایی خواهند بود. برندهای صادراتی درجه یک بازار را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد تا برای صادرات بتوانید راحت تر برندها را به کشورهای مختلف معرفی کنید و خریداری کنند.

پاسخ به دو سوال در مورد صادرات تن ماهی

  1. برندهای صادراتی تن ماهی را نام ببرید؟ اورگانا. گلکسی. تاپسی. گلدن لوکس. ارغوان. طاها. ایلیکا. تحفه. پولک و مکنزی
  2. قیمت صادرات تن ماهی چقدر است؟ قیمت های صادراتی بستگی به حجم سفارش و کشور مقصد دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید