تن ماهی ۱۲۰ گرمی؛با ماهی هوور و زرده درجه یک ۲۴ عددی

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران فروش های مختلف و متفاوتی را دارند و تن ماهی ۱۲۰ گرمی نیز این روزها در بازار فروش های خوب و عالی را دارا می باشند و کیفیت های بالایی را در بازار داخل دارا می باشند.

تن ماهی ۱۲۰ گرمی

تن ماهی ۱۲۰ گرمی؛با ماهی هوور و زرده درجه یک ۲۴ عددی

این روزها بازار پر است از انواع تن ماهی درجه یک و با کیفیت که فروش های خوب و عالی را در بازار دارند. عمده تولیدات تن ماهی ۱۲۰ گرمی موجود در بازار ایران عمدتا با ماهی های مختلفی تهیه و تولید می شوند و هر کدام فروش های بالایی را دارند و مشتری های بسیار زیادی را به سمت خودشان جذب کرده اند. تن ماهی ۱۲۰ گرمی در بازار فروش های متفاوت و عالی را دارا می باشد و فروش های بسیار بالایی را دارا می باشند و بازار خوبی را دارند.

مشخصات تن ماهی ۱۲۰ گرمی

تن ماهی ۱۲۰ گرمی؛با ماهی هوور و زرده درجه یک ۲۴ عددی

همه می دانیم که تن ماهی ۱۲۰ گرمی یکی از بهترین تولیداتی است که به نسبت تن ماهی ۱۸۰ گرمی از مواد اولیه کمتری برخوردار است و مقدار ماهی و روغن کمتری درون قوطی است ولی کیفیت تولید شده تن ماهی بسیار بالاست و بازار فروش بسیار بالایی را دارا می باشد. تمامی عمده تولیدات تن ماهی به صورت شیرینگ ۲۴ عددی و دارای کیفیت های بسیار عالی و قیمت های مناسب و مقرون به صرفه هستند و در بازار فروش های خوب و عالی را دارند.

خرید تن ماهی ۱۲۰ گرمی

تن ماهی ۱۲۰ گرمی؛با ماهی هوور و زرده درجه یک ۲۴ عددی

همه این روزها در بازار ایران به دنبال خرید تن ماهی ۱۲۰ گرمی با کیفیت ها و قیمت های مختلف هستند و دغدغه خرید بهترین تولیدات تن ماهی را با وزن ۱۲۰ گرم در بازار دارند. خرید تن ماهی ۱۲۰ گرمی در بازار از طریق نمایندگی ها می تواند صورت بگیرد و هم به صورت اینترنتی می توانید عمده تولیدات و برندهای تن ماهی را خریداری کنید و هم اینکه اگر قصد خرید عمده و ماشینی را دارید می توانید از درب کارخانه بهترین تولیدات روز را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی ۱۲۰ گرمی + خرید و فروش

تن ماهی ۱۲۰ گرمی؛با ماهی هوور و زرده درجه یک ۲۴ عددی

همه می دانند که تن ماهی یک مواد غذایی کاملی است که در بازار ایران محبوبیت بسیار بالایی را دارد و در سال ۱۴۰۱ یک افزایش قیمت بسیار بالایی را داشته است و مشتری های بسیاری را به سمت خودش جذب کرده است و این روزها ما شاهد تولیدات و برندهای با کیفیت و قیمت مناسب بسیار زیاد در این بازار هستیم که باعث شده تا فروش تن ماهی این روزها با قیمت های مختلف امکان پذیر باشد. برای خرید عمده و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی ۱۲۰ گرمی

  • تن ماهی چه ویژگی هایی دارد؟

تن ماهی دارای فسفر و انواع ویتامین ها و کلیسیم و بسیاری از مواد معدنی درجه یک و اعل می باشد.

  • تن ماهی چه اندازه هایی دارد؟

۱۲۰ گرمی٬۱۸۰ گرمی و ۲۴۰ گرمی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید