تن ماهی؛بسته بندی ۲۴ عددی فسفر ویتامین امگا ۳

همه می دانند که این روزها در بازار ایران یکی از بهترین مواد غذایی که استفاده می شود و بازار فروش خوب و عالی را دارا می باشد تن ماهی است. تن ماهی این روزها با مواد اولیه مختلفی تهیه و تولید می شود که در ادامه این مقاله اشاره خواهیم کرد.

تن ماهی

تن ماهی؛بسته بندی ۲۴ عددی فسفر ویتامین امگا ۳

ماهی یک غذای محبوب در بین تمامی ایرانی ها است و این روزها در بازرهای داخلی و خارجی می بینیم تولیداتی را که با ماهی های مختلف به صورت کنسروی تهیه و تولید شده اند و در بازارهای مختلف ایران فروش های بالایی را دارا می باشند. تن ماهی یک محصول ناب ایرانی است که این روزها با وزن های مختلف و بسته بندی های بسیار زیبا به بازار عرضه می شوند و خریداران بسیار زیادی در بازار به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی هستند.

مشخصات تن ماهی

تن ماهی؛بسته بندی ۲۴ عددی فسفر ویتامین امگا ۳

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی در بازار ایران عمدتا با ماهی های هوور٬گیدر و زرده و مارلین هستند که در روغن های گیاهی ترکیب می شوند و راهی بازار می شوند. عمده تولیدات تن ماهی در مدرن ترین و به روزترین کارخانه های ایران تهیه می شوند و هر کدام در بازار ایران دارای قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوتی هستند. تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با ماهی های نام برده شده با دو قوطی درب کلیددار و درب شفاف راهی بازار می شوند و هر کدام دارای قیمت های مختلف و متفاوتی در بازار هستند.

خرید تن ماهی

تن ماهی؛بسته بندی ۲۴ عددی فسفر ویتامین امگا ۳

بسیاری از افرادی که در بازار ایران فعالیت می کنند به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی درجه یک و اعلا با کیفیت های بالایی هستند در واقع به دنبال خرید مرغوب ترین و بهترین تولیدات تن ماهی هستند. خرید تن ماهی این روزها هم از درب کارخانه و هم از نمایندگی های برندهای مختلف در بازار امکان پذیر می باشد و شما برای خرید عمده انواع تن ماهی می توانید با ما ارتباط بگیرید و پر فروش ترین های بازار را از مجموعه آوین کنسرو با قیمت مناسب خرید کنید.

قیمت تن ماهی + خرید و فروش

تن ماهی؛بسته بندی ۲۴ عددی فسفر ویتامین امگا ۳

تن ماهی یک محصول ناب و عالی است که در بیشتر مواقع به مردم برای خوردن یک غذای آماده سالم و مقوی کمک کرده است. قیمت عمده تولیدات و برندهای تن ماهی به شدت افزایش پیدا کرده است و تولیدات تن ماهی در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع تن ماهی در بازار و خرید و فروش بهترین و مرغوب ترین تولیدات روز تن ماهی می توانید با ما ارتباط بگیرید و عمده تولیدات را از مجموعه ما با قیمت های مقرون به صرفه و عالی را خریداری کنید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی

  1. در هنگام خرید تن ماهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟نوع ماهی٬نوع روغن و نوع قوطی
  2. قیمت تن ماهی به چه عواملی بستگی دارد؟قیمت ماهی و روغن به شدت روی قیمت تن ماهی تاثیرگذار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید