کنسرو ماهی آفرین ها صادراتی

مشاوره خرید با مناسب ترین قیمت

متخصصان تغذیه می‌گویند برای تامین مواد ضروری بدن، بهتر است حداقل هفته‌ای 300 گرم ماهی مصرف کنیم. کنسرو تن ماهی هوور جایگزینی عالی و مفید برای ماهی تازه است. اگر برایتان مقدور نیست ماهی نگهداری کنید، یا از بوی ماهی متنفر هستید، هفته‌ای یک بار کنسرو مصرف کنید.کنسرو ماهی آفرین ها یکی از کنسرو های با کیفیت بازار ایران است که امروز در جدیدترین کارخانه های ایران که مجهز به باتجربه ترین کارشناس ها است تولید می شود و شما اگر به دنبال یک کنسرو با قیمت مناسب هستید ما کنسرو ماهی آفرین ها را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم.

کنسرو ماهی آفرین ها صادراتی

مشخصات کنسرو ماهی اعلا

اگر بخواهیم این ماهی و تن ماهی نیایش را به صورت تازه به سایر نقاط کشور از جمله شهرهای غربی و تهران بفرستیم تازگی و کیفیت خود را از دست می‌دهند درحالی‌که بعد از صید با حفظ کیفیت می‌توان آن‌ها را منجمد و بعد بلافاصله پخت و کنسرو کرد. در این شرایط کیفیت، تازگی و ارزش غذایی محصول اولیه حفظ می‌شود.در هیچ منبعی قید نشده مصرف زیاد ماهی مضر است. البته باید دو نکته را مدنظر داشته باشید؛ یکی گرمی و سردی مزاج‌تان و دیگری جیوه. بنابراین، شما می‌توانید هر روز ماهی بخورید اما ذائقه‌ها اجازه نمی‌دهد تمام وعده‌ها را از آبزیان انتخاب کنیم.کنسرو ماهی آفرین ها امروز یک کنسرو پرفروش و با کیفیت بازار است که ارزش غذایی بالایی دارد به دلیل استفاده از ماهی هوور و گیدر که دو ماهی پرطرفدار کشورمان هستند.

کنسرو ماهی آفرین ها صادراتی

بهترین برند کنسرو ماهی آفرین ها در بازار های داخلی

نکته‌ای که در میزان کیفیت این محصول اهمیت دارد چگونگی استفاده از ماهی در کنسروها است؛ به این معنی که از چه میزان فیله و خرده گوشت ماهی در کنسرو استفاده شده است. به‌طور نمونه محصولات ما سه گرید کیفی دارند . برند اول ما که برند آفرین ها است، حداقل ۸۰ درصد فیله ماهی، برند دوم ما ۵۰ درصد فیله و ۵۰ درصد خرده و در برند سوم، فقط گوشت خرده پروسه تولید ریخته می‌شود؛ که این موضوع برای حفظ کیفیت برند آفرین ها انجام می‌شود. لذا درصد فیله و خرده ماهی داخل کنسرو جزء مواردی است که به لحاظ تأثیرگذاری کیفی محصول، محصول را متفاوت می‌کند. هرچند گوشت خرده هم از همان ماهی بوده و عملاً چیز بدی نیست.

کنسرو ماهی آفرین ها صادراتی

عرضه کنسرو ماهی آفرین ها با نازل ترین قیمت

فروش و عرضه کنسرو ماهی آفرین ها امروز به چند صورت انجام می شود یک اینکه شما می توانید از فروشگاه های شهرتان خریداری کنید دوم اینکه از مراکز پخش و نمایندگی های معتبر ما خریداری کنید و یا اینکه کنسرو ماهی آفرین ها را مستقیم از درب کارخانه و به قیمت کارخانه بدون دخالت واسطه خریداری کنید. شما عزیزان برای ثبت سفارش و اطلاع از نحوه قیمت ها و خرید خود می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

کنسرو ماهی آفرین ها صادراتی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید