پرورش صدف خوراکی خلیج فارس

ارزش غذایی انواع مختلف صدف خوراکی

بعضی از خواص درمانی صدف خوراکی عبارتند از:کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت قلب، کمک به بهبود زخم ، کمک به تقویت استخوان ها، افزایش سطح انرژی بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به درمان آکنه، افزایش و تقویت نیروی جنسی در مردان، بهبود بینایی، کمک به افزایش جذب آنتی اکسیدان ها، و بهبود خواب.تقاضای خرید و مصرف صدفدر دو، سه دهه ی گذشته به میزان زیادی افزایش یافته است. شاید از ظاهر خارجی این بی مهرگان این گونه به نظر نرسد، اما اگر آنها را به درستی در آشپزی استفاده کنید، بسیار خوشمزه هستند. پرورش صدف خوراکی که در اصطلاحات علمی به آن Ostreidea گفته می شود،اولین بار در ژاپن یافت شد و این روزها، به یکی از پایدارترین غذاها در میان غذاهای دریایی تبدیل شده است. امروزه انواع مختلفی از صدف خوراکی در بازار در دسترس هستند، استفاده ی غذایی از صدف خوراکی مزایای بسیاری برای سلامتی انسان دارد؛ اما اکثرا از آن غافل هستند.صدف، یکی دیگر از گزینه های غنی از B12 است که یک انتخاب محبوب برای مهمانی های شام است. شایان ذکر است که یک وعده غذایی متشکل از صدف لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد. آن ها یک تجربه غذایی جالب و ساده هستند.صدفها یا رده دوکفه ایها فاقد سر و دندانهای رادولا هستند و تغذیه آنها از جانوران کوچک میکرسکوپی است که در آب دریا موجود است . در این موجودات برانشیها علاوه بر وظیفه تنفسی وظیفه نگهداری از لارو را نیز برعهده دارند که آب را هم تصفیه می کنند و پس از جداکردن مواد غذائی آنها را به طرف دهان جانور می فرستد.

پرورش  صدف خوراکی خلیج فارس

خرید صدف خوراکی خلیج فارس با قیمت مناسب

مطمئنا برای یک بار هم شده کنار یکی از سواحل شمال یا جنوب قدم زده اید و کنار ساحل چشمتان به صدف های دریایی خالی افتاده است که برخی نیز حتی در حال حرکت بودند برخی شان خوشگل و برخی شان هم سیاه و حداقل زیبایی چندانی نداشته اند.صدف خوراکی امروزه به عنوان یکی از خوشمزه ترین غذا های دریایی شناخته شده است که از فواید و خاصیت های فوق العاده ای برخوردار است و نخستین پرورش آن در ژاپن آغاز شد که استفاده غذایی از صدف خوراکی نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا می کند.برای خرید صدف خوراکی تازه لازم نیست که خودتان مسیر طولانی را طی کنید و برای خرید به جنوب کشور بروید ما در مجموعه آوین کنسرو امروز انواع محصولات دریایی را با کمترین قیمت نسبت به قیمت صیادان و در کوتاه ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارشتان به دستتان می رسانیم.

پرورش  صدف خوراکی خلیج فارس

پرورش صدف خوراکی خلیج فارس

کشت و و پرورش آبزیان از جمله صدف خوراکی یکی از تولیدهای نوین و درآمدزا در مناطق ساحلی است که کشورمان بخصوص در سواحل خلیج فارس و دریای عمان دارای قابلیت‌های فراوانی برای پرورش این محصول با ارزش و مغذی است که از جایگاه ویژه‌ای در سبد غذایی بسیاری از کشورهای دنیا برخوردار است.برای خرید و ثبت سفارش عجله کنید تا همین الان از خواص فوق العاده عالی صدف خوراکی مطلع شوید و خرید کنید و لذت ببرید.

پرورش  صدف خوراکی خلیج فارس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید