پخش کنسرو ماهی قزال آلا

آنچه در این مقاله می خوانید…

اطلاعات مفیدی درباره کنسرو ماهی

قیمت نهایی کنسرو ماهی قزل آلا

پخش کنسرو ماهی قزال آلا

ماهي داراي ارزش تغذيه‌اي بسيار بالايي است و اكثر مواد مغذي مفيد و ضروري براي انسان را به تنهايي دارد؛ ولي ويژگي مخصوص ماهي كه آن را بين ساير مواد غذايي حايز اهميت خاص ساخته است، نوع چربي موجود در آن است.چربي موجود در بافت‌هاي ماهي و آبزيان نه تنها موجب افزايش كلسترول و ساير چربي‌هاي نامطلوب خون و عوارض قلبي و عروق نمي‌شود، بلكه به رفع آنها كمك موثري نيز مي‌كند. ماهي از منابع بسيار خوب پروتئين محسوب مي‌شود. پروتئين موجود در ماهي از نظر كميت و كيفيت قابل توجه است، بدين معني كه پروتئين موجود در ماهي به شكلي است كه به آساني در دستگاه گوارش هضم و جذب مي‌شود و تقريبا در بدن به مصرف مي‌رسد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را از انواع ماهی های کنسروی و خواص آنها بیشتر مطلع کنیم.

پخش کنسرو ماهی قزال آلا

این روزهای بازار ایران پر از ماهی های هوور،گیدر،ساردین،مارلین و قزل آلا است که در تولید انواع تن ماهی با برندهای مختلف استفاده می شود آوین کنسرو به عنوان یک صنعت پیش رو در تولید انواع کنسروجات همیشه سعی کرده بهترین ها را با بهترین قیمت ها روانه بازار کند و این روزها برندهایی همچون اورگانا و تاپسی بیشترین فروش را در بازارهای داخلی و خارجی دارند.

پخش کنسرو ماهی قزال آلا

اطلاعات مفیدی درباره کنسرو ماهی

کنسرو ماهی هم خواص زیادی دارد.ولی بهتر است از ماهی تازه به صورت کبابی یا آب پز استفاده نمایید تا حداکثر استفاده را از آن ببرید. ولی اگر ماهی تازه در دسترس نبود، استفاده از تن ماهی نیز مفید است فقط باید از مصرف روغن آن پرهیز کنید، و بیماران قلبی نیز باید از کنسروهای رژیمی که بدون نمک و بدون روغن هستند،استفاده نمایند، زیرا سدیم بالا در کنسروها برای شان مضر است کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند هفته‌ای ۲ تا ۳ بار ماهی بخورید، اما بسیاری از افراد به دلیل دردسر‌هایی که پخت ماهی دارد مصرف تن ماهی را ترجیح می‌دهند. مصرف تن ماهی می‌تواند امگا۳ و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند. جالب است بدانید تن ماهی اگرچه مانند گوشت و مرغ یک منبع غنی از پروتئین محسوب می‌شود،کنسرو ماهی تن غذایی است که در سراسر دنیا مصرف می‌شود. این کنسروها مغذی و منبع عالی پروتئین، اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین‌های گروه ب هستند. یک قوطی حدوداً ۱۵۰ گرمی ماهی تن، ۵۶ درصد از نیاز روزانهٔ فرد به پروتئین را تأمین می‌کند.

پخش کنسرو ماهی قزال آلا

قیمت نهایی کنسرو ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا یا گُل ماهی از ماهی های سردآبی بوده و در زیرگروه ماهی های آزاد قرار می گیرد و بدنی فشرده داشته و باله دمی بزرگتر از ماهی آزاد دارد.قزل آلا میزان پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 بالایی داشته و انواع این ماهی در شمال اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام وجود دارد و در اکثر نقاط جهان مصرف می شود.مصرف بیش از حد ماهی های چرب همانند ماهی آزاد، خطر ابتلا به چاقی، دیابت و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.و این روزها بازار کنسرو ماهی بسیار داغ است و به دلیل بالا رفتن قیمت ها تمام تولید کننده ها تولیدات خود را کم کرده اند تا تکلیف بازار مشخص شود برای ثبت سفارش و اطلاع دقیق از قیمت محصولات همین حالا با ما تماس بگیرید.

پخش کنسرو ماهی قزال آلا

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید