پخش کنسرو ماهی در عمده فروشی ها

خرید و فروش تن ماهی به سراسر کشور

تن ماهی و ماهی سالمون قرمز با برندهای اورگانا،تاپسی و گلدن لوکس از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و توان رقابت با بهترین و معروف ترین برندهای ایران را دارند و پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری در مناطق مرفه نشین بالا شهری و شهر های بزرگ کشور و نیز صادرات به کشور های پیشرفته همسایه ایران می باشد. مهمترین مشخصه تن ماهی برند اورگانا استفاده از بهترین گونه ماهی (هوور مرغوب) ، رنگ روشن ماهی و بسته بندی فوق العاده زیبای و طعم بسیار خوشمزه و لذیذ این برند تن ماهی می باشد.که امروز باعث شده طرفداران زیادی را در سراسر کشور داشته باشد و امروز جای تمام برندهای قدیمی را به دلیل کیفیت فوق العاده بالا و مشتری مداری و راضی بودن مصرف کننده نهایی را بگیرد.

پخش کنسرو ماهی در عمده فروشی ها

خرید اینترنتی تن ماهی ارزان

یکی از بهترین راه های خرید کردن در این روزهای کرونایی خرید اینترنتی است که شما به راحتی می توانید فقط با زدن چند دکمه ساده بهترین ها را با کمترین قیمت نسبت به قیمت بازار خریداری کنید.عوامل گوناگونی در خرید تن ماهی و ماهی سوف شمال ارزان بصورت عمده تاثیر گذار می باشند که به قرار زیر می باشد.

  • نوع گونه ماهی موجود در تن زرده ، گیدر و تن ماهی که از ماهی زرده ساخته شده باشد از لحاظ قیمت ارزانتر می باشد. اما قیمت عمده تن ماهی ساخته شده با گوشت ماهی گیدر و تن ماهی دارای قیمت نسبتا گرانتری نیز می بلاشد.
  • وزن جعبه تن ماهی ت ماهی معمولا بین 120-180 گرم می باشد به لحاظ ابعاد قوطی تن ماهی سنگین تر دارای قیمت گرونتر و تن سبک تر دارای قیمت ارزانتر می باشد.
  • طعم و مزه تن ماهی
  • نوع بسته بندی درب تن ماهی
  • معروفیت برند تولید کننده تن ماهی
  • شرکت تولیدی تن ماهی
  • خوش برخوردی و رضایت مشتری در خرید تن ماهی

پخش کنسرو ماهی در عمده فروشی ها

پخش کنسرو ماهی در عمده فروشی ها

ما قصد داریم در مجموعه آوین کنسرو یک کار دلی انجام دهیم و داده ایم و اینکه بهترین محصولات تولیدی خود را به سراسر کشور ارسال کنیم و در تمام شهرهای ایران نمایندگی پخش محصولات آوین کنسرو با برندهای اورگانا،تاپسی و گلدن لوکس را داشته باشیم و تا حدودی هم موفق بوده ایم و با شناساندن این تن ماهی های فوق العاده با کیفیت و خوش طعم سهم عمده ای در فروش تن ماهی در ایران و خارج از ایران به دست بیاوریم.چون اعتقاد داریم کیفیت بالا رمز ماندگاری است.برای ثبت سفارش و اطلاع از لیست قیمت محصولات همین حالا با ما تماس بگیرید.

پخش کنسرو ماهی در عمده فروشی ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید