پخش عمده کنسرو ماهی

آنچه در این مقاله می خوانید…

فروش عمده کنسرو ماهی

خریدار عمده تن ماهی

پخش عمده کنسرو ماهی

کارخانه های زیادی در ایران کار تولید کنسرو تن ماهی را برعهده دارند کارخانه هایی که با جدید ترین متد روز دنیا بهترین محصولات و برتر برندها را با قیمت های فوق العاده عالی روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند.کنسرو ماهی امروز به عنوان یک غذای آماده بر سر سفره ها جای خوش کرده است و امروز به دلیل مشغله بالا و درگیری های کاری زیاد و همچنین وجود بیماری کرونا خوردن غذاهای آماده پلمپی همچون کنسرو ماهی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.شاید شما هر چند سال یکبار ماهی خریداری کنید و مصرف کنید ولی کنسرو تن ماهی هر روز در فروشگاه ها مراکز پخش در دسترس شما می باشد و به راحتی می توانید خریداری کنید و مصرف کنید.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با فروش عمده کنسرو ماهی و خریداران عمده تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

پخش عمده کنسرو ماهی

صنایع غذایی آوین کنسرو توانسته این روزها با تولید برندهایی همچون اورگانا،گراتیس،تاپسی،تحفه و ….در قوطی های 120 و 180 گرمی با استفاده از ماهی هوور و گیدر درجه یک این روزها بازار بزرگ تهران را با تحول برندهای مختلف روبرو کند و کار خرید مصرف کننده و مراکز پخش را راحت کند که هر برندی با هر قیمتی که دوست داشتند تهیه کنند.

پخش عمده کنسرو ماهی

فروش عمده کنسرو ماهی

کنسرو ها دارای موادی هستند که می توان آن ها را در شرایط معولی،مدت نسبتا زیادی نگه داری کرد؛ به طوری که در زمان مصرف هیچ گونه آسیبی ندیده باشند. باید توجه داشت که بهتر است قبل از مصرف کنسرو، برای مدت کوتاهی آن را بجوشانیم تا اگر میکروبی در آن وجود دارد تحت تاثیر دما از بین برود. البته علاوه بر گوشت ماهی در ترکیب کنسرو ماهی از نمک و چربی نیز استفاده می شود، که هر چقدر میزان آن کم باشد، بهتر خواهد بود.کنسرو ها این روزها در بازار ایران غذاهای آماده، با قیمت های مناسب هستند. البته با افزایش قیمتی که برای کنسرو ماهی در چند ماهه اخیر ایجاد شده است، شاید فروش آن کمتر شود، اما با توجه به نیاز روزمره ای که وجود دارد، خرید آن باز هم به میزان کم انجام می گیرد.برای خرید عمده به مراکز پخش و نمایندگی های برندهای ما مراجعه کنید.

پخش عمده کنسرو ماهی

خریدار عمده تن ماهی

در تولید کنسرو ماهی در مجموعه آوین کنسرو معمولا از نوع مرغوب ترین ماهی ها(هوور و گیدر) استفاده می شود.ماهی مرغوب در صنعت کنسروسازی نوع هوور و یا گیدر است که مصرف کنندگان و با توجه به ذکر نوع ماهی بر روی برچسب کنسروها می توانند این محصولات را با اطمینان بیشتری خریداری نمایند.عمده خریداران برندهای ما ارگان های دولتی و فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور هستند.برای ثبت سفارش و استعلام قیمت ها همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

پخش عمده کنسرو ماهی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید