پخش عمده کنسرو ذرت با قیمت کارخانه

فروش کنسرو ذرت با کیفیت و ارزان،خرید کنسرو ذرت در بازار ایران،قیمت کنسرو ذرت ارزان،خرید اینترنتی کنسرو ذرت در فروشگاه ما.

پخش عمده کنسرو ذرت

کنسرو ذرت

ذرت یکی از محبوب‌ترین غلات در جهان است. این دانه‌ی گیاهی از خانواده علف است و از گیاهان بومی آمریکای مرکزی محسوب می‌شود اگرچه انواع مختلف آن در سراسر جهان پراکنده‌شده است.ذرت شیرین و پاپ کورن به‌صورت معمولی قابل‌استفاده و خوردن هستند اما محصولات پالایش‌شده ذرت به‌طور گسترده در انواع غذاها مصرف می‌شوند.نان ذرت، چیپس ترتیلا، سوپ ذرت، آرد ذرت، پودر ذرت، شربت ذرت و روغن ذرت از دیگر محصولات به‌دست‌آمده از ذرت هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند.دانه‌ی ذرت به‌عنوان دانه‌ی غلات غنی از فیبر و بسیاری از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌ اکسیدان‌های سالم شناخته‌شده است.

پخش عمده کنسرو ذرت

خواص ذرت

  • مصرف ذرت به افزایش وزن کمک می کند.
  • مصرف ذرت از سرطان جلوگیری می کند.
  • منبع خوبی از مواد معدنی برای بدن است.
  • درد و ناراحتی های دستگاه ادراری را تسکین می دهد.
  • برای دفع سنگ مثانه از جوشانده برگ های ذرت استفاده کنید.
  • ذرت پخته حتی پس از کاهش ذخیره ویتامین C خود،‌ خاصیت آنتی اکسیدانی‌اش را حفظ می‌کند. در واقع پختن ذرت باعث می‌شود که خاصیت آنتی اکسیدانی آن تا ۵۳ درصد افزایش پیدا کند.

پخش عمده کنسرو ذرت

 

پخش عمده کنسرو ذرت با قیمت کارخانه

کنسرو ذرت یکی از پرفروش ترین کنسرو های موجود در بازار ایران است این کنسرو در فروشگاه اینترنتی ما به صورت عمده و با بسته بندی در قوطی های 300تا1000کرمی و همچنین به صورت 3کیلویی و 5کیلویی برای فروش در اختیار مصرف کنندگان قرار می کیرد.قیمت این کنسرو در بازار ایران بالاست ولی در فروشگاه ما با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب عرضه می شود ما این کنسرو فوق العاده را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت پایین از درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس و مشاور فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید