پخش خوراک لوبیا چیتی با قارچ

آنچه در این مقاله می خوانید…

اطلاعات مفیدی درباره خوراک لوبیا چیتی

قیمت نهایی خوراک لوبیا چیتی با قارچ

پخش خوراک لوبیا چیتی با قارچ

یکی از خوراک هایی که این روزها در بین مردم و خانواده ها جا افتاده و بسیار طرفدار پیدا کرده است کنسرو خوراک لوبیا چیتی با قارچ است صنایع غذایی آوین کنسرو با طعم دار کردن و خوشمزه کردن خوراک لوبیا چیتی با قارچ سعی کرده است که با کیفیت ها را تولید کند و روانه بازارهای ایران کند.وجود لوبیای با کیفیت خمین به همراه قارچ تازه و سس گوجه فرنگی باعث شده که این خوراک خوشمزه به یک غذای مقوی تبدیل شود،اگر به دنبال یک خوراک با قیمت مناسب هستید؟اگر به دنبال برترین برندهای خوراک لوبیا چیتی با قارچ هستید؟با ما همراه باشید تا شما را از فواید فوق العاده خوراک لوبیا چیتی و قیمت فوق العاده ارزان محصولات آوین کنسرو بیشتر آشنا کنیم.

پخش خوراک لوبیا چیتی با قارچ

خوراک لوبیا چیتی با قارچ به عنوان یک وعده غذایی کامل و یا جهت تولید سوپ لوبیاچیتی، خوراک مرغ و سبزیجات با لوبیا چیتی، کاربرددارد.لوبیا چیتی از ۲۲ درصدپروتئین ،۶۲ درصد قند  از نوع نشاسته و ۲ درصد مواد چربی تشکیل شده و یکی از مقوی‌ترین حبوبات روی زمین به شمار می‌رود و چون مواد پروتئینی آن نسبتاً زیاد است،و عده زیادی از محققین از آن به عنوان گوشت فقزا نام می برند.

پخش خوراک لوبیا چیتی با قارچ

اطلاعات مفیدی درباره خوراک لوبیا چیتی

پخش خوراک لوبیا چیتی با قارچ

لوبیا چیتی لوبیایی به رنگ قهوه ای است که رنگ قرمز نیز در آن پراکنده می باشد. این لوبیاها همانند کارهای نقاشی هستند. وقتی این لوبیا ها پخته می شوند، رنگ آن ها به صورتی همراه با بافت های کرم رنگ تبدیل می شود. لوبیا چیتی جزء حبوباتی به حساب می آید که علاوه بر مصارف خوراکی در درمان بیماری های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص زیادی برای سلامت بدن است. خواص لوبیا چیتی برای زنان باردار از جمله خواصی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.که امروزه برای تهیه یک کنسرو لوبیا چیتی با قارچ می توان از مواد زیر استفاده کرد:

  • تهیه شده از با کیفیت ترین لوبیای ایرانی شهر خمین
  • بدون هرگونه افزودنی غیر مجاز و مواد نگهدارنده
  • – تولید شده با فرآیند استریلیزاسیون (دمای 121 درجه سلسیوس) و دارای ماندگاری طولانی
  • – دارای طعم لذیذ و رنگ طبیعی حاصل از اختلاط لوبیا، قارچ و سس گوجه فرنگی
  • کم کالری و خوش طعم
  • قارچ تازه و با کیفیت

قیمت نهایی خوراک لوبیا چیتی با قارچ

پخش خوراک لوبیا چیتی با قارچ

همانطور که گفته شد لوبیا چیتی با قارچ به دلیل دارا بودن مقدار زیادی فیبر، ویتامین ها، املاح و نیز درصد پایین چربی می تواند یک ماده خوراکی مفید برای کسانی باشد که در حال درمان بیماری کبد چرب هستند. این افراد باید وزن خود را کاهش داده و پروتئین های گیاهی را جایگزین پروتئین های چرب حیوانی کنند. در این میان حبوبات و به ویژه لوبیا چیتی می توانند نقش موثری داشته باشند.به همین دلیل امروز اهمیت زیادی در سفره ها پیدا کرده است.خوراک لوبیا چیتی با قارچ در قوطی های کلیددار با وزن 380،400و420گرمی پر می شود و با قیمتی فوق العاده پایین تر از قیمت بازار به فروش می رسد اگر به دنبال خرید عمده از درب کارخانه هستید همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید