نرخ روز کنسرو ماهی دودی

آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع کنسرو ماهی درجه یک کدام اند؟

تولید عمده کنسرو ماهی دودی

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

غذاهای دریایی و ماهی دودی حاوی پروتئین و ویتامین آ، د و نیز منبع عالی ویتامین ب کمپلکس، به ویژه نیاسین، ب 12 و ب 6 هستند. همچنین کلسیم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، ید و سلنیوم بدن را تامین می کنند. ماهی دودی نیز چربی بسیار کم و اسیدهای چرب امگا 3 مفید دارند.فرآیند دودی کردن باعث جلوگیری از رشد باکتری ها و کند شدن روند تجزیه چربی ها در محصول می شود.دودی کردن فرآیندی است که به منظور مزه دار کردن و نگهداری طولانی مدت مواد غذایی صورت می گیرد در این فرایند تن ماهی در معرض دود قرار می گیرد.با ما همراه باشید تا در این مقاله بیشتر تن ماهی دودی را برای شما بازگو کنیم تا با استفاذه از این تن خوشمزه مزه واقعی تن ماهی را بچشید.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

تن ماهی دودی بی نظیر است و این روزها طرفداران خاص خود به خصوص زنان باردار را دارد کنباید در خوردن آن زیاده روی کنند. این محصول حاوی فیله ماهی هوور، آب و نمک خوراکی می باشد. ماهی تن در آب نمک محصولی است که علاوه بر دارا بودن پروتئین با قابلیت جذب بالا و اسیدهای چرب امگا ۳ فاقد روغن اضافه است. از این رو برای افرادی که در برنامه غذایی روزانه خود باید چربی کمتری مصرف می کنند و کسانی که رژیم کاهش وزن دارند.محصول مناسبی محسوب می شود. عرضه مستقیم این محصول برای دانشگاها و ادارات بسیار مقرون بصرف می باشد.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

انواع کنسرو ماهی درجه یک کدام اند؟

این روزها مردم به دلیل وجود بیماری منحوس کرونا روبه کنسروجات آورده اند و خوردن فست فودها را کنار گذاشته اند و کار ما در تولید تن ماهی با نظارت شدیدی صورت می گیرد تا بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی ها را تولید کنیم و روانه بازار کنیم،صنایع غذایی آوین کنسرو سعی کرده در تمام مراحل تولید تن ماهی اصول بهداشتی را رعایت کند و بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی ها را با طعم های شویدی،زیتونی،فلفلی،ساده و تن ماهی با طعم دود اورگانا که یک تن بی نظیر و با کیفیت بالاست را روانه بازار کند.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

تولید عمده کنسرو ماهی دودی

ما سعی کرده ایم با کیفیت ترین ها را با قیمتی مناسب روانه بازارهای سراسر کشور کنیم تا همه بتوانند به نحو احسنت از تن ماهی دودی استفاده کنند و لذت ببرند.براي طعم بهتر و همچنين افزايش زمان نگهداري ماهي آن را پيش از دودي کردن شور مي کنند. براي اين منظور معمولا از محلول اشباع نمک طعام استفاده مي شود، زيرا استفاده از محلول نمک اشباع سبب يکنواختي محصول مي شود. بايد توجه کنید که در زمان شور کردن ماهي بايد ميزان غلظت محلول همیشه در حد اشباع باقي بماند و به همين دلیل بايد به طور مداوم به آن نمک اضافه کرد، زيرا ماهي مقداري از نمک را جذب مي کند. هرچه غلظت نمک بيشتر باشد و ماهي کوچک تر باشد عمل شور کردن زودتر سپری خواهد شد.برای خرید عمده تن ماهی دودی با تناژ بالا امروز تخفیفات خوبی از قبیل قیمت درب کارخانه و تخفیف ارسال بار رایگان را در برنامه گذاشته ایم پس عجله کنید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید