نرخ روز کنسرو ماهی دودی

آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع کنسرو ماهی درجه یک کدام اند؟

تولید عمده کنسرو ماهی دودی

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

در مجموعه آوین کنسرو کنسرو تن ماهی استاندارد با بهترین قیمت و کیفیت عالی در بازار فروش حرف اول را می‌زند و به صورت عمده و بی واسطه بارگیری و حمل و تحویل می‌شوند.خرید کنسروهای تن ماهی استاندارد برای فروشگاها و پخش از صنایع غذایی آوین کنسرو مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین راه برای ثبت سفارش می شوند. خرید کنسرو ماهی به صورت اینترنتی از مبدا کارخانه مقدور است.یکی از کنسرو های پر طرفدار کنسرو ماهی دودی است که این محصول حاوی فیله ماهی هوور، آب و نمک خوراکی می باشد. ماهی تن در آب نمک محصولی است که علاوه بر دارا بودن پروتئین با قابلیت جذب بالا و اسیدهای چرب امگا ۳ فاقد روغن اضافه است. از این رو برای افرادی که در برنامه غذایی روزانه خود باید چربی کمتری مصرف می کنند و کسانی که رژیم کاهش وزن دارند.محصول مناسبی محسوب می شود. عرضه مستقیم این محصول برای دانشگاها و ادارات بسیار مقرون بصرفه می باشد.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

اگر ماهی که قرار است با استفاده از آن تن درست شود محدودیت در صید داشته باشد قیمت تن ماهی قدری بیشتر تخمین زده می‌شود اما اگر محدودیتی نباشد و ماهی به‌صورت داخلی تأمین شود قیمت تمام‌شده آن بسیار کمتر در نظر گرفته می‌شود.به همین دلیل آوین کنسرو انواع برندهای تن ماهی را با طعم دلخواه شما تولید می کند و این روزها انواع تن ماهی دودی را تولید می کند و برندی معروف و طعمی دلپذیر همچون اورگانا روانه بازار می کند.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

انواع کنسرو ماهی درجه یک کدام اند؟

ماهی هوور یا گیدر، نمك، روغن مایع گیاهی (سویا، آفتابگردان و زیتون) كه البته در صورت استفاده از روغن زیتون، باید روی قوطی قید شود. در غیر این صورت از روغن‌های گیاهی مانند سویا یا غیره استفاده شده است.مرغوب‌ترین ماهی در صنعت كنسروسازی نوع هوور و یا گیدر می‌باشد كه مصرف‌كنندگان با توجه به ذكر نوع ماهی بر روی برچسب كنسروها می‌توانند دقت نمایند.ماهی از دسته محصولات دریایی است که به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانواده ها و مصرف کنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداولترین روش مصرف آن به صورت کنسرو شده میباشد. بر اساس آمار به دست آمده نیمی از ماهی صیدشده درجهان برای تولید انواع کنسرو استفاده می شود و به سراسر جهان ارسال می شود.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

تولید عمده کنسرو ماهی دودی

یکی از کنسرو های که این روزها در بازار حرف های زیادی در باره مصرف آن زده می شود کنسرو ماهی با طعم دود است که همه با نام کنسرو ماهی دودی می شناسند این کنسرو را افراد خاصی مصرف می کنند چون هر کسی طعم دود را نمی پذیرد و افراد معدودی هستند که طرفداران و مشتریان پروپا قرص کنسرو ماهی دودی هستند چون خواص فوق العاده ای دارد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد به همین دلیل اکثر مردم کشورهای اروپایی خواهان استفاده کنسرو ماهی دودی هستند.

نرخ روز کنسرو ماهی دودی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید