نرخ روز خوراک لوبیا چیتی کنسروی

آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع خوراک لوبیا جیتی درجه یک کدام اند؟

تولید عمده خوراک لوبیا چیتی کنسروی

نرخ روز خوراک لوبیا چیتی کنسروی

این غذاها در شهرهای شمالی و شمال غربی ایران طرفداران زیادی دارد. در شهرهای شمالی به خصوص گیلان خوراک لوبیا چیتی را هم به عنوان صبحانه میل می‌کنند و هم به عنوان وعده‌های غذایی استفاده می کنند. لوبیا چیتی نسبت به سایر حبوبات ارزش تغذیه‌ای بالایی داشته و میزان پروتئین آن گاهی با گوشت برابری می‌کند. مصرف منظم و متعادل آن به کاهش چربی و فشار خون کمک کرده و از کبد محافظت می نماید. طبق تحقیقات افرادی که دو بار یا بیشتر در هفته خوراک لوبیا چیتی مصرف می‌کنند، احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ، پروستات، دیابت نوع دو و بیماری‌های قلبی ـ عروقی در آنها کمتر است.با ما همراه باشید تا در این مقاله انواع برندهای معروف خوراک لوبیا چیتی و قیمت های آنها را بررسی کنیم.

تولید عمده خوراک لوبیا چیتی کنسروی

 لوبیا چیتی مزه خوشایندی دارد و طعم آن در مقایسه با لوبیا قرمز و سفید بهتر است. از نظر مقدار فیبر بر سایر لوبیا‌ها برتری دارد و بسیار ملین است. لوبیا‌ چیتی که به آن لوبیای رومی هم می‌گویند، یکی از محبوب‌ترین لوبیاها در بین ایتالیایی ها، پرتغالی ها و ترکیه ای هاست. خیلی ها معتقدند که طعم این لوبیا نسبت به لوبیای ‌سفید و حتی قرمز بهتر است و با خوردن آن کمتر دچار نفخ می شوند اما هنوز شواهدی که نشان بدهند کدا‌م‌ یک از انواع لوبیاها نفاخ تر هستند به دست نیامده است.

تولید عمده خوراک لوبیا چیتی کنسروی

انواع خوراک لوبیا جیتی درجه یک کدام اند؟

تولید عمده خوراک لوبیا چیتی کنسروی

بازار این روزهای ایران شاهد نوسانات زیادی بوده است و نبود یا گران شدن مواد اولیه کار تولید کننده ها را بسیار سخت کرده است،بازار های ایران امروز شاهد برندهای زیادی از کنسروجات هستند که انواع خوراک لوبیا چیتی را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند در میان انواع برندهای با کیفیت خوراک لوبیا چیتی می توان به برندهای اورگانا،7000،شایان،قشقایی،بهدیس،اصالت و….اشاره کرد که صنایع غذایی آوین کنسرو با جدید ترین متد روز دنیا تولید می کند و با قیمت مناسب روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

تولید عمده خوراک لوبیا چیتی کنسروی

تولید عمده خوراک لوبیا چیتی کنسروی

صنایع غذایی آوین کنسرو با تولید انواع کنسروجات به خصوص خوراک لوبیا چیتی این روزها تامین کننده نیاز بازار های داخل کشور است و خوراک لوبیا چیتی اورگانا را که فوق العاده خوشمزه و خوش طعم است را با قیمت عالی و به صورت تناژ بالا تولید می کند و به فروش می رساند.اگر قصد خرید خوراک لوبیا چیتی را دارید حتما به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید که دست واسطه ها را حذف کنید و محصول دست اول خریداری کرده باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید