مرکز فروش کنسرو ماهی جنوب ارزان

خرید کنسرو تن ماهی جنوب با کیفیت عالی،قیمت کنسرو تن ماهی جنوب در بازار ایران،خرید اینترنتی کنسرو تن ماهی جنوب،پخش عمده کنسرو ماهی جنوب در ایران.

مرکز فروش کنسرو ماهی جنوب ارزان

تن ماهی جنوب

خلیج فارس شاخه ای از اقیانوس هند است و ازنظر تنوع ماهی دست کمی از اقیانوس هند ندارد . ماهی های خوراکی جنوب کشور ازنظر کیفیت به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • ماهی های ممتاز حلوا سفید،راشکو،شوریده
  • ماهی های قباد و شیر
  • ماهی های هامور،سنگسر،حلوا سیاه
  • گیش سار،حسون،سلطان ابراهیم و خارور

گوشت سفید ماهی در مقایسه با گوشت مرغ، ترکیبات ازته کمتری دارد. مشکلات اسیدهای چرب امگا 6 و چربی های اشباع را ندارد: در یک کلام پروتئین بسیار خوب و با کیفیتی است که برای سلامت چشم، قلب و مغز فوق ­العاده لازم و ضروری است. بنابراین کسانی که در برنامه غذایی خود از ماهی و آبزیان دیگر مثل میگو و لابستر استفاده می کنند، زندگی سالم تری خواهند داشت.به همین دلیل امروز تن ماهی جنوب یکی از پرطرفدارترین تن ماهی های موجود در بازار ایران است.

مرکز فروش کنسرو ماهی جنوب ارزان

خواص تن ماهی جنوب

  • ماهی یکی از منابع خوب آهن است و آهن در خون‌سازی و همچنین در حفظ مقاومت بدن در برابر میکروب‌ها نقش مهمی ‌به عهده دارد.
  • ماهی حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین‌های گروه «B» است که در تنظیم فعالیت سلول‌های عصبی و در نتیجه در سلامت سیستم عصبی و نیز در سلامت پوست تاثیر دارند.
  • ماهی دریا از بهترین منابع ید به حساب می‌آید.ید یکی از مواد مغذی است که تاثیر مهمی‌ در سلامت انساندارد.ید در رشد آثار قابل‌توجهی دارد و کمبود آن موجب اختلال در رشد، کوتاهی قد می‌شود.بنابراین مصرف ماهی به مقدار کافی در دوران رشد ضروری است.
  • مصرف ماهی ۲ تا ۳ بار در هفته در برنامه غذایی مادران باردار و شیرده می‌تواند آثار مثبتی در رشد جسمی‌و ذهنی جنین و نوزاد داشته باشد.
  • مرکز فروش کنسرو ماهی جنوب ارزان

 

مرکز فروش کنسرو ماهی جنوب ارزان

کنسرو تن ماهی جنوب یکی از کنسرو های پرفروش در بازار ایران است و یکی از کنسرو های صادراتی به کشورهای همسایه نیز محسوب می شود کنسرو تن ماهی جنوب بسته به حجم قوطی های مورد استفاده شده قیمت گذاری می شود و به بازار عرضه می شود این محصول در فروشگاه اینترنتی ما نیز با قیمت مناسب تر و با قیمت خود کارخانه به فروش می رسد و این عامل سبب شده تا یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش کنسرو تن ماهی جنوب در ایران باشیم برای ثبت سفارش و مقایسه قیمت ها می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید