مرکز فروش کنسرو قورمه سبزی در مشهد

خواص درمانی کنسرو های قورمه سبزی

  • برای سیستم عصبی مفید است.
  • برای نرمال شدن فشارخون مفید است.
  • برای محافظت از بینایی مفید است.
  • عاملی برای تقویتاستخوان است.
  • برای کاهش بیماری های قلبی عروقی مفید است.

قورمه سبزی از پرطرفدار ترین غذاهای ایرانی است که کمتر کسی را می توان یافت که از این غذا بدش بیاید. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که قورمه سبزی علاوه بر مزه فوق العاده ای که دارد، دارای خواص بی نظیری نیز هست که  این خواص به خاطر تک تک موادی است که در طبخ آن به کار رفته است. البته طرز پخت قورمه سبزی در همه جای ایران یکسان نیست و این غذا در نقاط مختلف کشور به اشکال متفاوتی طبخ می شود.یک خورش شناخته شده و محبوب بین تمامی ایرانیان است که حاوی مواد مغزی بسیاری است و برای سلامت بدن بسیار مفید است .این خورش که دارای سبزیجات مختلف از جمله جعفری ؛ گشنیز،شنبلیله و … و گوشت گاو یا گوسفند و انواع لوبیاهاست از نظر غذایی بسیار حائز اهمیت است.خورشت قورمه سبزی فواید زیادی برای  سلامتی بدن دارد.

مرکز فروش کنسرو قورمه سبزی در مشهد

شیوه تهیه کنسرو قورمه سبزی خانگی

  1. سبزی قورمه: یک کیلوگرم پاک نشده، شامل: تره 400 گرم، جعفری 350 گرم، اسفناج 200 گرم و شنبلیله 50 گرم
  2. گوشت گوسفندی: 300 گرم (اگه بخواید میتونید از گوشت با استخوان به مقدار بیشتر استفاده کنید.)
  3. پیاز: 1 عدد متوسط
  4. لوبیا قرمز: نصف پیمانه
  5. پره لیمو عمانی: 1 قاشق غذاخوری

 

لوبیا (چیتی یا قرمز) رو با یه مقداری آب روی حرارت قرار بدهید و اجازه دهید آب جوش بیاید. سپس حرارت را کم کنید و اجازه دهید که ملایم بجوشد.سبزی هایی که ریز خرد کرده اید را داخل یک تابه گود بریزید مقداری از روغن را در تابه بریزید و سبزی را تفت دهید، برای حفظ سلامتی می توانید از روغت کنجد یا روغن زیتون استفاده کنید.سرخ کردن بیش از حد سبزی و استفاده از روغن خیلی زیاد باعث می شود سبزی طعم تازه ای نداشته باشد. بنابراین به یک تفت کوچک بسنده کنید به گونه ای که سبزی ها طعم خامی نداشته باشند.گوشت رو هم به قطعه های متوسط برش بزنید. بهتر است که قطعه های گوشت خیلی کوچک نباشد تا داخل خورشت دیده شود.گوشت را به همراه یک عدد پیاز رنده شده یا خرد شده و مقداری روغن تفت دهید تا بوی زخم آن گرفته شوددر ابتدای پخت گوشت حرارت را زیاد کنید تا طعم گوشت بهتر شود سپس که رنگ آن تغییر کرد زیر شعله را کم کنید و در قابلمه را بگذارید تا گوشت آب انداخته و به آرامی بپزد.آب اضافه لوبیا را بگیرید، سبزی سرخ شده و گوشت تفت داده شده را به آن اضافه کنید، مقداری آب جوش به این مواد اضافه کنید و اجازه دهید که جا بیافتد.اگر از قابلمه استفاده می کنید برای پخت حدودا 3 ساعت زمان احتیاج دارید، در صورت استفاده از زودپز غذا در مدت زمان 50 دقیقه الی 1 ساعت پخته می شود.پس از اینکه لوبیا و گوشت پخته شد زمان آن فرا رسیده که لیمو عمانی را به خورش اضافه کنید حدودا 20 دقیقه زمان دهید تا طعم لیمو عمانی به خورش منتقل شوداکنون خورش شما جا افتاده می توانید نمک را به آن اضافه کنید و حدود 5 دقیقه صبر کنید تا با نمک جوش بخورد. می توانید قورمه سبزی را با برنج زعفرانی میل کنید.

مرکز فروش کنسرو قورمه سبزی در مشهد

خرید عمده کنسرو قورمه سبزی با کیفیت

کنسرو قورمه سبزی یک غذای خوشمزه است که امروز در سراسر ایران طرفداران زیادی دارد.شرکت آوین کنسرو یک شرکت تولیدی بزرگ در تولید انواع کنسروجات به خصوص کنسرو قورمه سبزی است.که امروز در مراکز پخش ما و عمده فروشی ها به قیمت درب کارخانه کنسرو قورمه سبزی به فروش می رسد.امروز برای خرید کنسرو قورمه سبزی می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

مرکز فروش کنسرو قورمه سبزی در مشهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید