مرکز فروش ویژه کنسرو زیتون مرغوب

خرید کنسرو زیتون ارزان،قیمت کنسرو زیتون در بازار ایران،خرید اینترنتی کنسرو زیتون،پخش عمده کنسرو زیتون در بازارهای داخلی و خارجی.

مرکز فروش کنسرو زیتون مرغوب

زیتون

زیتون میوه آلویی فوق العاده قدرتمند و مفید است که دارای کاربردهای فراوان در پخت و پز بوده و از مواد اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای محسوب می شود و معمولا به دو رنگ زیتون سبز و سیاه برداشت می گردد.زیتون جزو خوش خوراک ترین و مفید ترین خوردنی های همراه با غذا است .زیتون علاوه بر این که لذت غدا خوردن را چندین برابر می کند،از ارزش غذایی بسیار بالایی برخودار است که حفظ سلامتی انسان را در برابر برخی ناخوشی ها تضمین می کند.به خاطر همین خصوصیات فوق العادش امروز برای اینکه همه به آن دسترسی داشته باشند به صورت کنسرو در آورده اند.

مرکز فروش کنسرو زیتون مرغوب

خواص کنسرو زیتون

  • برای سلامت قلب و عروق مفید است.
  • برای لاغری و کاهش وزن مفید است.
  • خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی زیتون از بدن در برابر استرس اکسیداتیو و التهاب مزمن محافظت کرده و از بروز بیماری سرطان جلوگیری می کند.
  • یک فنجان زیتون حاوی ۳.۳ میلی‌گرم آهن است که ۲۵٪ از سطح مجاز مصرف آهن روزانه را تأمین می‌کند. آهن برای تولید گلبول‌های قرمز خون ضروری است و از این رو مانع کم‌خونی، خستگی و گیجی می‌شود.
  • ویتامین E یک آنتی اکسیدان بالقوه است. از این‌رو مانع صدمه وارد کردن رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها می‌شود. همچنین تولید گلبول‌های قرمز خون را بهبود می‌بخشد و به سلامت عروق کمک می‌کند.

مرکز فروش کنسرو زیتون مرغوب

مرکز فروش ویژه کنسرو زیتون مرغوب

کنسرو زیتون را به آسانی می‌توان به هر رژیم غذایی اضافه کرد و در واقع یک افزودنی عالی برای یک رژیم غذایی سالم و مبتنی بر مواد غذایی واقعی است.از این رو یکی از پرطرفدارترین کنسرو های موجود در بازار های داخلی و خارجی است به همین دلیل با قیمت ها متفاوتی در بازارها به فروش می رسد کنسرو زیتون در قوطی های 100تل 1000 گرمی بسته بندی می شود و به بازار عرضه می شود این کنسرو در فروشگاه های اینترنتی ما با قیمت پایین تر نسبت به بازار و اینکه مستقیم محصول را از درب کارخانه به دست شما مصرف کننده می رسانیم و این یکی از بزرگترین مزیت ها فروشگاه ماست که شما با کیفیت ترین کنسرو زیتون را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید