مرکز خرید تن ماهی دودی

خریدار تن ماهی دودی ارزان قیمت

ماهی دودی ماهی ای است که در شمال یا جنوب  فراوان است در فصول مختلف صید می شود و گاهی برای اینکه طعم بهتری پیدا کند دودی هم می شود تا در فصول غیر از صید در دسترس باشد. ماهی دودی پس از آماده شدن است که تنها به عنوان چاشنی در کنار غذا مانند ترشی استفاده می شود.اگر غذای دودی زیاد مصرف می کنید و علاقه زیادی دارید به شما توصیه میکنم حتما محصولات شرکت بازرگانی آوین کنسرو با برندهای مختلف را تست کنید چون افراد خیلی معدودی توی دنیا هستن که تن ماهی دودوی درج را دوست دارند چون همیشه می خواهند طعم های متفاوتی را تست کنند.کسانی قصد خرید تن ماهی دودی ارزان قیمت را دارند می توانند به فروشگاه های معتبر ما در سراسر ایران مراجعه کنند یا اینکه با یک تماس با کارشناس فروش ما محصول مورد نظر را سفارش دهند و تن ماهی دودی را به قیمت درب کارخانه تحویل بگیرند.

مرکز خرید تن ماهی دودی

فروش تن ماهی دودی درجه یک صادراتی

شرکت بازرگانی آوین کنسرو مقادیر زیادی غذاهای دریایی شامل انواع ماهی‌ها، سخت‌پوستان، نرم‌تنان و غیره را به دیگر کشورهای جهان صادر می‌کند. این محصولات، گستره‌ی عظیمی از مواد غذایی دریایی مانند فرآورده‌های تازه، یخ‌زده، دودی، خشک و نمک‌سود شده را شامل می‌شود که به صورت پرورشی یا از طبیعت و دریا به دست آمده‌اند.و در کارخانه ما به شکل کنسرو شده آماده می شود و با کیفیت فوق العاده بلا و با جدیدترین استانداردهای روز دنیا به بقیه کشورها صادر می شود.

مرکز خرید تن ماهی دودی

قیمت تن ماهی دودی در بازار های داخلی

این تن ماهی دودی درج علاوه بر طعم و رایحه نو، به دلیل وجود طعم طبیعی دود اشتها آور می‌باشد. ترکیبات شناخته شده موجود در دود اعم از اسیدهای آلی، هیدروکربن‌ها، فنل‌ها و… سبب ایجاد خواص زیادی در محصول شده از جمله: خاصیت ایجاد رنگ و طعم خاص، خاصیت آنتی اکسیدانی، خاصیت باکتریواستاتیک و ضد باکتری که هرکدام از نظر مصرف کننده اهمیت زیادی دارد. کنترل طعم دود بدین منظور انجام می‌شود که از طعم دود استحصالی از درختان برگ سوزنی استفاده نشود. با ارائه این محصول نو می‌توان ذائقه بخش مهمی از افراد جامعه را تامین کرد.این تن ماهی دودی درج امروز نسبت به بقیه تن ماهی ها شاید قیمت بالاتری دارد ولی کیفیت ببالایی هم دارد و امروز به قیمت کارخانه و با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

مرکز خرید تن ماهی دودی

مواد تشکیل دهنده تن ماهی دودی چیست؟

تن ماهی دودی درج دارای نشان استاندارد، پروانه ساخت، نشان حلال و ایزو 22000/ ایزو9001 می‌باشد.و کاملا با متد جدید روز دنیا در کارخانه تولید می شود و مواد تشکیل دهنده آن عبارت اند از:تن ماهی هوور،نمکطعام،روغن مایع و طعم طبیعی دود که در قوطی های جدید180 گرمی ایزی اپن(EO)  بسته بندی می شود و روانه بازار های داخلی و خارجی می شود.یکی از مهمترین عواملی که در تهیه و توزیع کنسرو تن ماهی تأثیرگذار از نحوه فروش روز کنسرو تن ماهی است که با بسته بندی ها و کیفیت درجه یک و بدون آسیب قوطی های این امر باید صورت بگیرد.و شما عزیزان برای ثبت سفارش تن ماهی دودی درج همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

مرکز خرید تن ماهی دودی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید