مراکز فروش مستقیم کنسرو زیتون در ایران

خرید کنسرو زیتون ارزان،خرید اینترنتی کنسرو زیتون،پخش عمده کنسرو زیتون اعلا،خرید کنسرو زیتون با قیمت کارخانه.

مراکز فروش مستقیم کنسرو زیتون در ایران

زیتون کنسروی

زيتون از قديمي ترين منابع غذايي بشر است. مورخين مواد غذايي معتقدند که درخت زيتون بومي منطقه ي درياي مديترانه مي باشد. از پنج هزار سال پيش نه تنها ميوه زيتون در يونان شناخته شده است، بلکه برگ و شاخه هاي آن هم مورد توجه بوده است. به طوري که در انجيل هم از آن ياد شده است. امروزه باغ هاي انبوه درختان زيتون حوزه ي اروپايي مديترانه را پوشانده اند و تهيه ي روغن زيتون شغل پردرآمدي در کشورهايي مانند يونان، ايتاليا، جنوب فرانسه، اسپانيا و پرتغال محسوب مي شود.به همین دلیل برای اینکه همه بتوانند از آن استفاده کنند به صورت کنسروی در آورند و به بازار عرضه کردند.زیتون کنسروی یکی از پرخاصیت ترین نوع کنسرو ها محسوب می شود.
مراکز فروش مستقیم کنسرو زیتون در ایران

انواع زیتون کنسروی در بازار

هنگامی که میوه زیتون از درخت چیده میشود تلخ است و قابلیت خوردن ندارد. به همین دلیل قبل از مصرف باید مراحلی برای شیرین سازی زیتون انجام شود. از این حیث زیتونها به دو دسته زیتون کنسروی و زیتون شکسته تقسیم می شوند. زیتون کنسروی در مقایسه با زیتون شکسته متداول تر است و مراحل فرآوری آن نیز ساده تر است.در زیتون کنسروی جهت شیرین سازی از مواد خاصی به نام سود استفاه می شود. زیتون کنسروی شمال از نظر نوع زیتون، میزان درشتی، هسته دار بودن، جایگزین کردن هسته با موادی همچون فلفل و … انواع مختلفی دارد. با توجه به کیفیت، ماندگاری و کارهای انجام شده برای فرآوری، زیتون شمال قیمتهای مختلفی دارد. در اینجا میتوانید زیتون کنسروی مورد نظر خود را از بین انواع زیتونها و مطابق با ذائقه و علاقه مندی خود به راحتی انتخاب کنید. زیتونکده در هر نوع انتخابی برترین و مرغوبترین زیتون شمال را ارائه می دهد.

مراکز فروش مستقیم کنسرو زیتون در ایران

خواص زیتون کنسروی

  • مقابله با پوکی استخوان
  • جلوگیری از سرطان
  • کاهش التهاب با مصرف زیتون
  • تاثیر زیتون بر سیستم گوارش
  • درمان کم خونی

مراکز فروش مستقیم کنسرو زیتون در ایران

 

مراکز فروش مستقیم کنسرو زیتون در ایران

پخش زیتون کنسروی به صورت عمده در سراسر ایران آغاز شده است. خریداران می توانند از طرق مختلفی نظیر سایت و فروشگاه اینترنتی زیتون، مستقیم و بدون هزینه ای اضافی، زیتون کنسروی عمده را در هر کجای ایران که هستند خریداری نمایند.به خاطر تقاضای بالایی که انواع زیتون شور، کنسروی و … در بازار دارند، در اقصی نقاط کشور مرکز پخش زیتون کنسروی هم فعال می باشد. هم مغازه داران می توانند از این مراکز پخش مقدار زیتون مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنند و هم خریداران خرد قادر به تهیه انواع زیتون خواهند بود.از این مراکز، امکان خرید زیتون به صورت بسته بندی های شیشه ای، حلبی، تک نفره رستورانی، فله ای و … وجود خواهد داشت.برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی ما همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید