لیست تولید کنندگان تن ماهی شیوه و چیلک

فروشگاه اینترنتی تن ماهی شیوه و چیلک

امروز با رشد و پیشرفت تکنولوژی در دنیا فروش سنتی جای خود را به فروش مدرن یعنی دنیای اینرنت داده است.شرکت آوین کنسرو تن ماهی هوور با برند شیوه و چیلک امروز فروش مدرن را پیش گرفته و سمت دنیای جذاب فروش اینترنتی رفته است.فروشگاه اینترنتی فضای فیزیکی محدود فروشگاه سنتی را ندارد و می توان گستره بسیار وسیعی از محصولات را در آن به نمایش گذاشت. فروشگاه اینترنتی این امکان را به خریداران می دهد که درباره محصول مورد نظر خود جستجو کنند و پس از بررسی تمامی ویژگی ها و شرایط آن، خرید اینترنتی مطمئنی را انجام دهند.که به چند مورد از مزایای فروش اینترنتی در زیر اشاره میکنیم:

  • راحتی خرید اینترنتی
  • صرفه جویی در زمان
  • قابلیت امکان مقایسه کردن
  • دسترسی همیشگی به محصولات
  • صرفه جویی در هزینه ها

همه این عموامل باعث شده تا ما امروز تنها فروشگاه مدرن مجهز به فروشگاه اینترنتی تن ماهی در ایران باشیم که مشتری مداری را شعار خود قرار داده ایم تا بهترین محصولات را با کمترین قیمت تمام شده به دست مصرف کننده برسانیم.

لیست تولید کنندگان تن ماهی شیوه و چیلک

برترین برندها در حوزه تن ماهی

متخصصان تغذیه می‌گویند برای تامین مواد ضروری بدن، بهتر است حداقل هفته‌ای 300 گرم ماهی مصرف کنیم. تن ماهی نیایش جایگزینی عالی و مفید برای ماهی تازه است. اگر برایتان مقدور نیست ماهی نگهداری کنید، یا از بوی ماهی متنفر هستید، هفته‌ای یک بار تن ماهی مصرف کنید. این غذا را می‌توانید با نان، برنج، نودل یا به‌تنهایی میل کنید و از آبلیمو، رب گوجه و هرچه که دوست داشتید، برای طعم‌دادن به آن بهره ببرید. دقت کنید که حتما از تن ماهی دارای روغن گیاهی استفاده کنید. در بین بهترین مارک ها و برندهای معروف تولیدی تن ماهی ما امروز شیوه و چیلک دو برند عالی و با کیفیت و قیمت فوق العاده نسبت به بقیه تن ماهی ها است که در بازارهای داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد.

لیست تولید کنندگان تن ماهی شیوه و چیلک

صادرات تن ماهی شیوه و چیلک به کشورهای آفریقایی

کشور ما ایران امروز با وجود شرکت های تولید تن ماهی و بقیه کنسروجات یکی از کشورهایی است که به قطب تولید تن ماهی تبدیل شده است.و این به خاط وحود دریا در شمال و جنوب ایران است که صید ماهی را راحت کرده است.همچنین با توجه به صنعتی شدن دنیا و اسقبال مردم از غذاهای اماده و غذاهایی که نیاز به مدت زمان کمی برای اماده شدن دارند میتوانیم بازار خوبی را برای تولیدات تن ماهی خود پیدا کنیم تن ماهی شیوه و چیلک یکی از برندهای محبوب و با کیفیت بازار میباشند اما بحثی که وجود دارد ما برای عرضه محصولات در بازارهای صادراتی باید به دنبال قیمت مناسب باشیم تا برای خریداران خارجی جذابیت ایجاد کنیم.زیرا هزینه خوده محصول به علاوه هزینه های گمرکی مبدا و مقصد و هزینه های حمل به دوش خریداران خارجی میباشد و باعث میشود قیمت تمام شده بالا برود تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم کاهش قیمت خوده تن ماهی میباشد.و ما امروز علاوه بر کشورهای همسایه و کشور های اروپایی افتخار این را داریم که صادرات تن ماهی یه کشورهای آفریقایی را نیز ذاشته باشیم و امروز آنها به خاط کیفیت بالای محصولات ما حاظر به خرید از ما شده اند.

لیست تولید کنندگان تن ماهی شیوه و چیلک

نرخ تن ماهی شیوه و چیلک در حجم عمده

همانطور که می دانید سود در خرید خوب است و اگر بتوانید یک تن ماهی خوب و با کیفیت را به قیمت عمده بخرید سود بالایی کرده اید.تن ماهی شیوه و چیلک امروز در قوطی های 90،120و 170 گرمی با درب آسان بازشو پرشده است و قیمت آن نسبت به کیفیت ماهی هوور استفاده شده در آن مناسب است.اگر به دنبال یک تن ماهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید ما امروز تن ماهی شیوه و چیلک را به قیمت درب کارخانه به دست شما عزیزان می رسانیم و شما برای ثبت سفارش و اطلاع از قینت ها می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از تخفیفات عیدانه ما هم بهره مند شوید.

لیست تولید کنندگان تن ماهی شیوه و چیلک

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید