قیمت کنسرو ماهی تن 180 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید…

لیست قیمت انواع کنسرو ماهی تن

خرید اینترنتی کنسرو ماهی تن

قیمت کنسرو ماهی تن 180 گرمی

این روزها اکثر کارخانجات و شرکت های تولیدی کنسرو تن ماهی در تولیدات خود از ماهی تن، نمک، روغن مایع گیاهی (سویا، آفتابگردان و زیتون) که البته در صورت استفاده از روغن زیتون، باید روی قوطی قید شود. در غیر این صورت از روغن‌های گیاهی مانند سویا یا غیره استفاده شده است. مرغوب‌ترین ماهی تن در صنعت کنسروسازی نوع هوور و یا گیدر می‌باشد که مصرف‌کنندگان با توجه به ذکر نوع ماهی بر روی برچسب کنسروها می‌توانند دقت نمایند.و بهترین نوع کنسرو ماهی تن را با سلیقه خود انتخاب کنند این روزها استفاده از ماهی هوور درجه یک در تولیدات کنسرو ماهی تن باعث شده که طرفداران کنسرو ماهی چندین برابر شوند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با لیست قیمت انواع ماهی تن و نحوه خرید راحت و اینترنتی کنسرو ماهی تن بیشتر آشنا کنیم.

قیمت کنسرو ماهی تن 180 گرمی

صنایع غذایی آوین کنسرو به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کنسروجات به خصوص کنسرو ماهی تن سعی کرده است که بهترین و با کیفیت ترین کنسروجات را با طعمی بسیار عالی در بسته بندی جدید و در قوطی های 180 گرمی درب کلیددار با برندهای اورگانا،تاپسی،تحفه،چینود،میرو تن،هیلاج و….روانه بازارهای داخلی و خارجی کند.

قیمت کنسرو ماهی تن 180 گرمی

لیست قیمت انواع کنسرو ماهی تن

قیمت کنسرو ماهی تن 180 گرمی

ماهی تن که شامل انواع ماهی های مورد استفاده در کنسرو مانند هوور و گیدر میباشد تنها در دریاهای آزاد مانند دریای عمان و اقیانوس هند و بعضاً در خلیج فارس قابل صید می باشد.ماهی تن به دلیل آن که دارای کیفیت بالا مشمول استانداردهای لازم است به صورت سالانه بیش از ۲۵۰ هزار تن در بنادر جنوبی کشور صید می گردد.و در کارخانجات شمال و جنوب کشور که عمده تولیدات کنسرو ماهی تن را بر عهده دارند ارسال می شود و در آنجا تولید و روانه بازار می شونداین روزها که صید ماهی کم است و بازار واردات قوطی ماهی تن کساد است قیمت ها فوق العاده بالا رفته قبلا انواع کنسرو ماهی تن با قیمت های 10تا15هزار تومان به فروش می رسید ولی این روزها انواع کنسرو ماهی تن با قیمت میانگین 23تا27هزار تومان در بازار های بزرگ ایران به فروش می رسد.

خرید اینترنتی کنسرو ماهی تن

قیمت کنسرو ماهی تن 180 گرمی

ماهی تن و فرآورده‌های آن جز یکی از غنی ترین مواد غذایی هستند، این نوع ماهی دارای کالری بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفیت بالا است.ماهی‌ها ازجمله مواد پروتئینی هستند که استفاده از آن‌ها قدمت طولانی دارد و به دلیل میزان پروتئینی که در آن‌ها وجود دارد، می‌توانند به کودکان در حال رشد کمک فراوانی کنند. ماهی ازجمله مواد پروتئینی است که حاوی امگا 3 است و از آنجا که بدن نیاز ضروری به این اسید چرب دارد،می‌تواند مقدار قابل‌ توجهی از نیاز بدن را برطرف کند.و این روزها برای راحتی خرید شما عزیزان انواع کنسرو ماهی تن را به صورت اینترنتی به فروش می رسانیم چون در خرید اینترنتی شما فرصت دارید تا بهترین محصولات را با هر قیمت و کیفیتی که بخواهید خریداری کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید