قیمت کنسرو ماهی با ماهی زرده

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید مستقیم کنسرو ماهی

لیست قیمت فروش کنسرو ماهی

قیمت کنسرو ماهی با ماهی زرده

از آنجایی که بوشهر و چابهار دسترسی زیادی به اقیانوس هند و دریای عمان دارند به صورت ناخودآگاه خریداران تصور می‌کنند که ماهی زرده و غذا ماهی قرمز این بندر نسبت به بندر عباس دارای کیفیت بهتری است که همین امر باعث شده است که ماهی زرده در بندر چابهار چند درصد از بنادر دیگرکشور بیشتر قیمت‌گذاری شود.بندر چابهار و بوشهر سهم بسیار زیادی در صید ماهی هوور و گیدر و زرده و اسبک و مارلین دارد.گروه صیادان و ماهیگیران جهت رفع نیاز کارخانجات و تولیدکنندگان کنسرو ماهی اقدام به فروش عمده انواع ماهی های صنعتی مخصوصا ماهی زرده و ماهی هوور و ماهی گیدر و ماهی بلک مارلین به سراسر نقاط کشور نموده است. همه تولیدکنندگان علاقه‌مند هستند که بتوانند با کمترین قیمت اقدام به تولید کنسرو باکیفیت نمایند. اما باید به این نکته دقت کنند که مهمترین پارامتر در قیمت گذاری ماهی زرده و دیگر ماهی های تن، میزان راندمان و فساد ماهی است.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید مستقیم کنسرو ماهی و قیمت انواع کنسرو ماهی بیشتر آشنا کنیم.

قیمت کنسرو ماهی با ماهی زرده

برای تولید کنسرو تن ماهی و ماهی سوف از انواع ماهی استفاده می‌شود، اما عمده‌ترین نوع ماهی که به کار گرفته می‌شود شامل ماهی هوور،مارلین،گیدر، زرده یا صارم است که استقبال بسیار زیادی نیز از آن‌ها شده است.و امروز در بازار انواع برندهای کنسرو ماهی مانند اورگانا،لیرا تن،میرو تن،تحفه،خشنود و گلکسی عمدتا از این ماهی ها در تولیدات خود استفاده می کنند.

قیمت کنسرو ماهی با ماهی زرده

خرید مستقیم کنسرو ماهی

قیمت کنسرو ماهی با ماهی زرده

صنایع غذایی آوین کنسرو با علم به این که مصرف‌کننده بایستی بهترین و با کیفیت ترین کنسرو را برای مصرف خریداری نمایند.داشتن امکانات و قیمت های مناسب کنسرو را برای خرید هم بسیار موثر می داند.کنسرو ماهی از معروف ترین محصولات کنسروی می باشد که همه با آن آشنا هستند و در واقع کنسرو نوعی بسته بندی محصولات غذایی است که به صورت ویژه این محصولات را تا مدت طولانی حفظ می کند.در کنسرو ماهی گوشت ماهی و مقدار قابل توجهی روغن وجود دارد که خواص خوبی دارد و به عنوان یک غذای آماده سالم مصرف می شود.برای خرید بدون واسطه انواع کنسرو ماهی با ماهی زرده فقط کافیست به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید و با کیفیت ترین محصولات را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

لیست قیمت فروش کنسرو ماهی

قیمت کنسرو ماهی با ماهی زرده

ما در مجموعه آوین کنسرو تلاش می کنیم که با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار کنیم.فروش مستقیم کنسرو ماهی  از کارخانه دارای مزایای زیادی هم برای فروشندگان هم برای خریداران می باشد. خریداران زمانی که از کارخانه به طور مستقیم و بدون واسطه خرید می کنند می توانند با قیمت مناسب تری این محصولات را خریداری کنند و با قیمت مناسب تری به فروش برسانند.به هر حال خرید مستقیم تن ماهی از کارخانه بهتر از این می باشد که در بازار با قیمت گزاف خریداری کنیم. با توجه به گرانی کنسرو ماهی و بعضی از صاحب کارخانجات اقدام به فروش کارخانه تن ماهی کرده اند.چون قیمت ماهی این روزها بالا رفته و با بالا رفتن قیمت دلار قیمت قوطی هم بالا رفته و همه این عوامل باعث شده اند که کنسرو ماهی با قیمت بالای 20هزارتومان به فروش برسد.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید