قیمت کنسرو لوبیا با قارچ در تهران

بازار فروش کنسرو لوبیا با قارچ

لوبیا چیتی لوبیایی به رنگ قهوه ای است که رنگ قرمز نیز در آن پراکنده می باشد. این لوبیاها همانند کارهای نقاشی هستند. وقتی این لوبیا ها پخته می شوند ، رنگ آن ها به صورتی همراه با بافت های کرم رنگ تبدیل می شود. لوبیا جزء حبوباتی به حساب می آید که علاوه بر مصارف خوراکی در درمان بیماری های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص زیادی برای سلامت بدن است. خواص لوبیا چیتی برای زنان باردار از جمله خواصی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.لوبیا چیتی دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. این حبوبات غنی از ویتامین های مختلف ، فیبر ، آهن ، مواد معدنی و پروتئین ها هستند. بنابراین خواص لوبیا چیتی برای سلامت پوست ، مو بسیار عالی هستند.لوبیا چیتی منبع غنی از گروه ویتامین B و همچنین فولات است. فولات در تشکیل لوله های عصبی و گلبول های قرمز خونی در نوزادان متولد شده موثر است. کمبود اسید فولیک در زنان باردار می تواند منجر به تولد نوزادان کم وزن شود و در نهایت باعث ایجاد نقص در لوله های عصبی نوزادان متولد نشده می گردد.لوبیا چیتی غنی از فیبر نا محلول است و همین ماده غذایی برای پیشگیری از یبوست عالی می باشد. ناراحتی های شکمی مختلف دیگر مثل سندرم شکم وجود دارد مصرف منظم لوبیا چیتی برای پیشگیری از این گونه اختلالات عالی می باشد.کنسرو لوبیا با قارج به چند صورت امروز به فروش می رسد:

  • خرید از بازار بزرگ تهران
  • خرید از نمایندگی های ما در شهرتان
  • سفارش آنلاین کنسرو لوبیا با قارچ
  • تماس با کارشناس فروش ما و ثبت سفارش

قیمت کنسرو لوبیا با قارچ در تهران

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ

خوراک لوبیا با قارچ از غذاهای کنسروی محبوب و خوشمزه است. ترکیب لوبیا  با قارچ، یک خوراک مغذی و سرشار از منیزیم، آهن و ویتامین B6 می باشد. وجود قارچ بعنوان منبع کلسیم در این کنسرو موجب تقویت استخوان‌ها، کاهش درد مفاصل، تقویت ناخن‌ و موها و بهبود سیستم ایمنی بدن می شود. کنسرو لوبيا با قارچ با برندهایی همچون اورگانا،چینود،شایان،یدر،شهدین،قشقایی،مکنزی و پیک که در قوطی های380، 400 و420 گرمی و با در کلید دار تولید می گردد، از حبوبات و سبزیجات مرغوب و تازه تهیه شده و بسیار غلیظ، خوش طعم و با لعاب فراوان است. فروش عمده محصولات آوین کنسرو، فرصتی برای ارائه بهتر و گسترده تر این محصولات با کیفیت به مصرف کنندگان است.

قیمت کنسرو لوبیا با قارچ در تهران

قیمت کنسرو لوبیا با قارچ در تهران

کنسرو لوبیا با قارچ خوراکی خوش مزه و مقوی برای تمامی اهل خانواده است. لوبیا چیتی این کنسرو با سس گوجه فرنگی طبخ شده است که طعم دلچسب تری پیدا کرده و کودکان نیز با خوردن آن از مواد مغذی زیادی برای رشد خود بهره مند خواهند شد. می دانید که حبوبات مزایای زیادی برای بدن دارند و با خوردن یک یا دو بار آنها در هفته به سلامت قلب، کاهش وزن و حتی پایین آمدن سطح قند خونتان کمک خواهید کرد.در بازار تهران که بزرگترین بازار خرید و فروش مواد غذایی عنده در کشور است  انواع برندهای کنسرو لوبیا با قارچ با قیمت های مختلف به فروش می رسد ولی محصولات آوین کنسرو همه در بازار تهران به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده به فروش می رسد.

قیمت کنسرو لوبیا با قارچ در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید