قیمت کنسرو تن ماهی رژیمی

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید عمده کنسرو تن ماهی درب کارخانه

خرید کنسرو تن ماهی رژیمی

قیمت کنسرو تن ماهی رژیمی

اگر بخواهیم در مورد کنسرو تن ماهی صحبت کنیم باید بگوییم یک کنسرو ماهی حدود هشتاد کیلو کالری دارد و چربی آن کمتر از یک گرم است.کنسرو تن ماهی حاوی مواد مغذی و مهم و ضروری برای بدن از جمله نیاسین ،ویتامین B6 ، ویتامین B12 ، فسفر و سلنیوم است.از طرفی این ماده سرشار ار پروتئین بوده به طوریکه مقدار آن بیشتر از کربوهیدرات و چربی است.کنسرو تن ماهی در مقایسه با گوشت گاو و مرغ میزان کاری و چربی کم تری دارد به طوریکه 100 گرم کنسرو تن ماهی در آب فقط 80 کالری و یک گرم چربی دارد،به همین دلیل امروز کنسرو تن ماهی رژیمی در بازار ایران طرفداران زیادی چیدا کرده است.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را کنسرو تن ماهی رژیمی و قیمت آن در بازار ایران بیشتر آشنا کنیم.

قیمت کنسرو تن ماهی رژیمی

در دنیای امروز که افراد به دلیل کم تحرکی از چاقی رنج می برند مواد غذایی مختلفی وارد بازار ها می شود که به آن ها مواد رژیمی می گویند. نمونه ای از این موارد کنسرو های تن ماهی رژیمی هستند که در بازار ها شاهد فروش کنسرو ماهی رژیمی با برند های متفاوتی هستیم که هر کدام سطح کیفی خاص خود را دارد.که در بین آنها اورگانا،تحفه،درج،گلکسی و میرو تن بیشترین بازار فروش دارند.

قیمت کنسرو تن ماهی رژیمی

خرید عمده کنسرو تن ماهی درب کارخانه

قیمت کنسرو تن ماهی رژیمی

فروش عمده کنسرو تن ماهی زیر قیمت بازار و بدون واسطه و مستقیم به قیمت درب کارخانه با یک تماس تلفنی اتفاق می افتد و شما  بهترین و با کیفیت ترین کنسرو ماهی را خریداری می کنید. فروش کنسرو تن ماهی به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده از جمله امکاناتی است که صنایع غذایی آوین کنسرو برای رفاه حال مصرف کننده در نظر گرفته است واز آن جایی که قیمت کنسرو و کیفیت کنسرو اهمیت ویژه ای دارد می توان این امکانات را هرچه بهتر و بیشتر در اختیار خریدار عمده قرار داد.ما امروز در آوین کنسرو فقط به دنبال تولید با کیفیت ترین برندها هستیم و آنها را به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می کنیم.

خرید کنسرو تن ماهی رژیمی

قیمت کنسرو تن ماهی رژیمی

صنایع غذایی آوین کنسرو با در نظر گرفتن اینکه محصولی را ارائه نماید که تمامی مشتریان از آن راضی بوده و خرید خود را تکرار کنند به کار خود ادامه می دهد.و در این بازار پر نوسان قیمت انواع طعم های کنسرو تن ماهی را از جمله تن ماهی رژیمی که محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.محصولات آوین کنسرو با برندهای معروفی همچون اورگانا و تحفه با قیمت های مناسب و مختلف در بازار عرضه می شود.کنسرو تن ماهی با ماهی هوور درجه یک در وزن های 90،120،150،180 گرمی تولید می گردد. معمولا وزن 90 گرمی مناسب پادگان ها و ارگان های دولتی است که به صورت تک نفره استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید