قیمت کنسرو تن ماهی در روغن

آنچه در این مقاله می خوانید…

نمایندگی تن ماهی در روغن

کنسرو ماهی در روغن ۱۸۰ گرمی

قیمت کنسرو تن ماهی در روغن

تن ماهی دارای ارزش غذایی بالایی است و یکی از غذاهای نیمه آماده مغذی و پرفایده می باشد و سرشار از انواع املاح معدنی مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم و روی همچنین پروتئین، اسیدهای چرب مفید، امگا 3 و امگا 6 و … است. مصرف آن باعث تقویت و استحکام استخوان ها می شود، زیرا منبع خوبی از ویتامین دی و کلسیم است همچنین از پوکی آن در سنین میانسالی جلوگیری می کند.تن ماهی غذایی مناسب برای کودکان می باشد و به رشد بهتر استخوان ها کمک زیادی می کند. این محصول برای برطرف‌ شدن کم خونی نیز مفید بوده و به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کرده و خطر سکته قلبی را کاهش می دهد همچنین باعث تقویت حافظه شده و از بیماری زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می کند‌، مصرف تن ماهی برای افراد در سنین مختلف مفید می باشد، امروزه این محصول با استفاده از انواع ماهیان تازه مانند هوور،گیدر یا زرده و مارلین … به صورت طبیعی و ارگانیک تولید و عرضه می شود.

قیمت کنسرو تن ماهی در روغن

این روزها افزایش قیمت انواع مواد اولیه تولیدی تن ماهی برای همگان روشن شده است و همه می دانند که تن ماهی با قیمت های بسیار بالایی این روزها در بازار به فروش می رسند.اگر به دنبال خرید تن ماهی در روغن با قیمت های بسیار عالی و مناسب هستید فقط کافیست با ما ارتباط بگیرید.

نمایندگی تن ماهی در روغن

قیمت کنسرو تن ماهی در روغن

بازار تن ماهی این روزها فروش بسیار بالایی را تجربه می کند و ما شاهد بهترین تولیدات کارخانه ها هستیم که با قیمت ها و کیفیت های مختلف با انواع طعم ها در نمایندگی های پخش و فروش تن ماهی به قیمت روز کارخانه به فروش می رسند.اگر به دنبال گرفتن نمایندگی فروش تن ماهی در روغن گیاهی هستید فقط کافیست با ما تماس بگیرید و از ما بهترین های بازار را خریداری کنید.و در نمایندگی های خودتان به فروش برسانید.

کنسرو ماهی در روغن ۱۸۰ گرمی

قیمت کنسرو تن ماهی در روغن

کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی همیشه مشتریان خاص خود را دارد و فروش بسیار خوبی را در بازار دارد اگر به دنبال خری کنسرو ماهی های اعلا و درجه یک در روغن گیاهی هستید و می خواهید در بازار کنسرو ماهی به فروش برسانید برندهای تولیدی ما مانند گلکسی٬درج٬تحفه٬گلدن لوکس٬خزربانو٬شبدیز٬خشنود و لیراتن به همراه خوشتون بهترین ها و با کیفیت ترین کنسرو ماهی در روغن های گیاهی ارگانیک ۱۸۰ گرمی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید