قیمت ویژه کنسرو زیتون پرورده در بازار

در این سایت قصد داریم شما را با کنسرو زیتون آشنا کنیم.آیا از قیمت آن در بازار ایران اطلاع دارید؟می دانید کنسرو زیتون چه فوایدی دارد؟بهترین نوع زیتون در بازار کدام است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زیتون

در واقع زیتون و روغنش خاصیت غذایی و هم ارزش دارویی دارند. به گفته‌ دانشمندان، زیتون معجزه‌گر است و در درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله نقرس، زخم‌های اثنی عشر، بیماری‌های پوستی، روماتیسم، دیابت و. . . کاربرد دارد. حال اگر می‌خواهید با سایر خواص این میوه اعجاب‌انگیز و شیوه مصرف آن آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید!

زیتون معمولا در ابتدای تابستان شروع به گل دادن می‌کند. سپس به تدریج میوه آن تشکیل می‌شود و در اواخر تابستان به مرحله برداشت می‌رسد. زیتون در ابتدا سبز کمرنگ است و به تدریج تیره شده که در اواخر پاییز رنگ آن کاملا سبز تیره می‌شود. جالب است بدانید که زیتون در گذشته نماد صلح و ثروت بوده است. در پرچم سازمان ملل متحد نیز از شاخه زیتون به عنوان نماد صلح استفاده شده است.از بین انواع مواد غذایی گیاهی و حیوانی،هیچ ماده ای به اندازه زیتون پتاسیم ندارد.پتاسیم باعث افزایش قدرت عضلانی و انرژی بدن می شود.

کدام نوع زیتون بهتر است؟

بهترین نوع زیتون سبز رسیده و پرورده آن است.

خواص زیتون

  • زیتون آرامش بخش و مسهل است و به بهبود سوء‌هاضمه و زخم‌های گوارشی کمک می‌کند.
  • زیتون، یا به عبارت دقیق‌تر آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی ضد التهاب موجود در زیتون، به عنوان یک ایبوپروفن طبیعی عمل می‌کند. 
  • برای پیشگیری و درمان آسم و آرتروز مفید است.
  • پاک کننده معده است.
  • مالش روغن زیتون روی پوست باعث افزایش لطافت و تسکین اگزما و پسوریازیس می‌شود.
  • مصرف موضعیروغن زیتون برای کاهش و پیشگیری ازچین و چروک ‌های پوست بسیار مفید است.

قیمت زیتون پرورده در بازار ایران بسیار بالاست زیتون پرورده در قوطی های 120 گرمی تا 1000گرمی بسته بندی می شود و به فروش می رسد ولی در فروشگاه ما با قیمت مناسب تری به دست مشتری می رسد مثلا یک قوطی 500گرمی در بازار با 17000تومان به فروش می رسد ولی در فروشگاه ما با قیمت 8000هزار تومان به فروش می رسد برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید