قیمت عمده کنسرو ماهی

آنچه در این مقاله می خوانید…

ویژگی بارز کنسرو ماهی مرغوب

مرکز فروش کنسرو ماهی عمده

قیمت عمده کنسرو ماهی

این روزها بازار ایران با مشکل بزرگ نبود ماهی مواجه شده است و تولیدات کارخانه ها بسیار کم شده است عمده ماهی های مرغوب‌ گونه های تن هوور و گیدر است اما بیشتر کنسرو تن در بازار ایران از گونه هوور است و حتی آن را محبوب‌ترین نوع ماهی تن می‌دانند. زرده و اسبک از لحاظ مرغوبیت و قیمت پس از این‌ها قرار می‌گیرند و برخی منابع، زرده را در زمرهٔ ماهی‌های تن قرار نمی‌دهند.کنسرو ماهی یک غذای فوق العاده عالی است که می تواند تمام نیازهای بدن را پاسخگو باشد با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با برترین ویژگی ها و برندهای معروف با کیفیت بازار آشنا کنیم.

قیمت عمده کنسرو ماهی

شاید همه مردم این روزها دغدغه تنوع غذایی داشته باشند و بخواهند تن ماهی را با طعم های مختلف نیز تست کنند ما در مجموعه آوین کنسرو با تولید انواع تن ماهی با طعم های مختلف سعی کرده ایم با سلیقه مردم به تولیدات خود ادامه دهیم و این روزها اکثر طعم های فلفلی،دودی و شویدی طرفدار زیادی پیدا کرده اند و در کنار آنها دو طعم فوق العاده قلیه ماهی و قلیه میگو اورگانا نیز توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.

قیمت عمده کنسرو ماهی

در میان برندهای تن ماهی این روز های انواع تن ماهی اورگانا،گراتیس،درج،کیمبال،گلدن لوکس،تاپسی،تحفه،میرو تن،کیوتن در حال حاظر برترین و پر فروش ترین برندهای بازار هستند که انواع طعم ها را دارا می باشند و تمام محصولات به صورت عمده و با قیمت تولید کارخانه به فروش می رسند.

قیمت عمده کنسرو ماهی

ویژگی بارز کنسرو ماهی مرغوب

کنسرو ماهی که به تن ماهی معروف است یکی از غذاهای مغذی و خوشمزه بوده که بسیار پرطرفدار است. ماهی استفاده شده در کنسرو ماهی، از یک نوع نبوده و شامل ماهی های گیدر، زرده، اسبک و هوور می باشد و این روزها ماهی مارلین نیز به تولیدات اضافه شده است، که به این گروه از ماهی ها تن می گویند. گوشت این ماهی ها صورتی مایل به قرمز بوده و سرشار از پروتئین، سلنیوم ، منیزیم، پتاسیم، امگا3 و همچنین ویتامین های B1 ، B3و B6 است. می باشد. ماهی های صید شده  با هدف حفظ کیفیت، تازگی و ارزش غذایی، به سرعت منجمد شده و با رعایت نکات بهداشتی طبق شرایط و زمانبندی استانداردها ، پخته و کنسرو می شوند.اگر بخواهیم به ویژگی های یک کنسرو خوب اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • تن ماهی باید به مدت 20 دقیقه جوشانده شود. اگر پس از آن طعم و رنگ غذا غیرطبیعی باشد، فاسد شده است.
  • از تن ماهی ضربه خورده یا متورم استفاده نکنید.
  • بسته بندی فوق العاده زیبا که شما را جذب کند.
  • قوطی های تن ماهی باید کاملا سالم و بدون زنگ زدگی باشد.

قیمت عمده کنسرو ماهی

مرکز فروش کنسرو ماهی عمده

صنایع غذایی آوین کنسرو در راستای مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده انواع تن ماهی را با طعم ها و برند های مختلف با کیفیت خوب و ضعیف این روزها با تناژ بالا و به صورت عمده به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.فروش عمده کنسرو ماهی به شما کمک می کند که بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی را با قیمت ارزان تر از قیمت بازار تهیه کنید و بتوانید در بازار های داخلی و خارجی با سود خوب به فروش برسانید.

قیمت عمده کنسرو ماهی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید