قیمت عمده تن ماهی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی گلکسی

قیمت تن ماهی امروز

قیمت عمده تن ماهی ارزان

آیا تن ماهی خواص ماهی را دارد؟ تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد. ماهی تن گونه ‌ای ماهی است که پروتئین زیاد و چربی اندکی دارد. میزان پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۲۲.۶ الی ۲۶.۲ گرم است، در حالی که میزان چربی موجود در هر۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۰.۲ الی ۲.۷ گرم است.به علاوه، ماهی تن حاوی مواد معدنی، کلسیم، فسفر، آهن، سدیم، ویتامین A (رتینول) و ویتامین‌های B (تیامین، ریبوفلاوین، و نیاسین) است. خوردن ماهی های حاوی امگا 3 برای کاهش بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید است، زیرا این ماده مغذی میزان چربی های بد خون (LDL- کلسترول و تری گلیسریدها) را کاهش می دهد میزان کلسترول خوب یا HDL را افزایش می دهد تجمع پلاکت را پایین می آورد و از لخته شدن خون جلوگیری می کند.با کاهش سلول های تولید پلاکت عامل رشد، از ضخیم شدن رگ ها جلوگیری می کند فعالیت مشتقات شیمیایی سلول های دیواره رگ ها که باعث آرامش و باز شدن رگ ها می شود را افزایش می دهد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت تن ماهی گلکسی و قیمت تن ماهی امروز بیشتر آشنا کنیم.

قیمت عمده تن ماهی ارزان

بازار تن ماهی یکی از بازارهای پر سود و بسیار عالی است که این روزها با خرید و فروش انواع برندهای تن ماهی توانسته در بین غذاهای آماده فروش قابل توجهی را داشته باشد.برای اطلاع از قیمت عمده انواع تن ماهی ها فقط کافیست با ما ارتباط بگیرید و بهترین های بازار را از ما به صورت عمده خریداری کنید و لذت ببرید.

قیمت تن ماهی گلکسی

قیمت عمده تن ماهی ارزان

یکی از برندهای پر فروش و با کیفیت بازار که این روزها فروش بسیار بالایی را در بازار دارد٬تن ماهی گلکسی است مه مشتریان خاصی را دارد و در بازار یک برند جا افتاده با کیفیت است اگر به دنبال خرید بهترین کنسرو تن ماهی های با کیفیتی همچون گلکسی ۱۸۰ گرمی با ماهی هوور گیدر درجه یک هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و از ما بهترین های بازار را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی امروز

قیمت عمده تن ماهی ارزان

قیمت انواع تن ماهی در بازار با هم متفاوت است و برندهای با کیفیت با مواد اولیه درجه یک با قیمت بالاتری به نسبت بقیه برندها به فروش می رسد اگر به دنبال خرید انواع تن ماهی روز بازار هستید می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین های بازار را از درب کارخانه به قیمت عمده و بسیار پایین تر از قیمت روز بازار خریداری کنید و لذت ببرید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید