قیمت عمده بهترین تن ماهی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید عمده تن ماهی زیر قیمت بازار

تامین کننده انواع تن ماهی در کشور

قیمت عمده بهترین تن ماهی ایران

فروشندگان برتر می کوشند تا از هر برندی در فروشگاه ها خود داشته باشند تا مشتریان بتوانند حق انتخاب بیشتری داشته باشند. آنان به دنبال خرید مرغوب ترین تن ماهی ها برای عرضه می باشند تا به دست خریدار برسانند. از جمله فروشگاه های برتر در زمینه می شود به فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد که در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند. تأمین کننده انواع تن ماهی در کشور کارخانه ها، شرکت های وارد کننده، نمایندگی ها، فروشگاه های حضوری و غیرحضوری هستند. آنان می کوشند تا دسترسی به انواع تن ماهی را برای خریدار در هر نقطه ای که ساکن هستند،فراهم نمایند.صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از تولید کنندگان برتر انواع تن ماهی در کشور است که امروز با تولید انواع برندها در بوشهر و پخش آن به سراسر کشور و نمایندگی ها به فکر کمک به چرخه اقتصاد کشور است.با ما همراه باشید تا در این مقاله انواع تن ماهی ارزان و برترین تامین کننده های تن ماهی را به شما معرفی کنیم.

قیمت عمده بهترین تن ماهی ایران

بعد از تولید انواع تن ماهی در مجموعه آوین کنسرو شرکت های پخش و نمایندگی های ما مسعول اند که کار توزیع تن ماهی را انجام دهند.قیمت تن ماهی امروز به خوب یا بد بودن آن نیست بعضی تن ماهی ها در قوطی های کوچکتر و 120 گرمی بسته بندی می شوند و گوشت آن کم تر است و ارزانتر است و بعضی ها قوطی آنها بزرگتر است و در قوطی های 180 و 240 گرمی بسته بندی می شوند و گوشت آنها بیشتر است.

قیمت عمده بهترین تن ماهی ایران

خرید عمده تن ماهی زیر قیمت بازار

قیمت عمده بهترین تن ماهی ایران

تن ماهی امروزه در سراسر دنیا به خصوص در کشور مان خریداران زیادی دارد و مصرف کنندگانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، دنبال راهنمای مناسب جهت خرید با کیفیت ترین برند این محصول هستند تا سلامت خود و خانواده شان را تضمین کنند.صنایع غذایی آوین کنسرو با علم به این که مصرف‌کننده بایستی بهترین و با کیفیت ترین کنسرو را برای مصرف خریداری نماید.داشتن امکانات و قیمت های مناسب کنسرو را برای خرید هم بسیار موثر می داند.برای خرید عمده به قیمت کارخانه و کمتر از قیمت روز بازار دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید تا تن ماهی خریداری کنید فقط کافیست با یک تماس بهترین های روز بازار را به صورت عمده و زیر قیمت روز بازار تهیه و مصرف کنید.

تامین کننده انواع تن ماهی در کشور

قیمت عمده بهترین تن ماهی ایران

کنسرو ماهی که در کشورمان به تن ماهی معروف است، از ماهی های مختلفی که عبارتند از: ماهی تن، ماهی قزل آلا و ماهی ساردین،هوور،گیدر و مارلین تولید می شود. بیشتر در بازارهایی مثل بازار تهران که مرکز خرید و فروش عمده است شما این نوع کنسرو ماهی ها را خواهید دید که تولیدی داخل و خارج کشور می باشند.در بسیاری از موارد مشاهده شده که محصول واحدی را فروشگاه های مختلف با قیمت متفاوتی عرضه می کنند و هر کدام حاشیه سود متفاوتی را دریافت میکنند.در فروش عمده نیز همین موضوع وجود دارد و خریداران باید به دنبال خرید از نفر اصلی باشند و واسطه ها را کنار بگذارند زیرا به این صورت می توانند از سود بیشتری برخوردار شوند.برای خرید عمده و بدون واسطه از برترین تامین کننده تن ماهی یعنی آوین کنسرو می توانید برندهای زیر را با خیال راحت خریداری کنید.

  • لیرا تن
  • اورگانا
  • درج
  • خشنود
  • گراتیس
  • تاپسی
  • گلکسی
  • هیلاج
  • تحفه
  • گلدن مکس
  • گلدن لوکس

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید