قیمت روز خوراک بادمجان

آنچه در این مقاله می خوانید…

طرز تهیه انواع خوراک بادمجان

عرضه مستقیم خوراک بادمجان ارزان

قیمت روز خوراک بادمجان

بادمجان را به هر شکلی که طبخ کنید خوشمزه و لذیذ است. خوراک خاویار بادمجان یا به قول روس‌ها «ایگرا» یک غذای اصالتا روسی و از آن دسته غذاهایی است که با وجود سادگی بسیار خوشمزه و لذیذ است. هرچند که خوراک خاویار بادمجان معمولا به صورت کنسرو خریداری می‌شود، اما می‌توانید این غذا را در منزل به راحتی با همان کیفیت و ظاهر کنسروی و کارخانه‌ای اما سالم‌تر و طبیعی‌تر درست کنید.امروزه در اغلب منازل از بادمجان استفاده های فراوانی می شود. می توانید خوراک خوشمزه بادمجان را در برنامه غذایی خود جایگزین کنید.خورشت خوراک بادمجان یکی از غذاهای اصیل و پر طرفدار ایرانی است که هم با گوشت قرمز طبخ میشود و هم با گوشت مرغ تهیه میگردد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با طرز تهیه خوراک بادمجان و انواع خوراک بادمجان ارزان بیشتر آشنا کنیم.

قیمت روز خوراک بادمجان

با توجه به این که ایران یکی از کشورهایی است که روی اصالت خود تاکید دارد و امروز خوراک بادمجان یکی از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین خوراک های حال حاظر بازار ایران است که در جنوب کشور با جدید ترین متد روز دنیا تولید می شود و با برندی مانند اورگانا در قوطی های 380 و 420گرمی روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

قیمت روز خوراک بادمجان

طرز تهیه انواع خوراک بادمجان 

بادمجان جدا از اینکه خواص بسیاری برای بدن دارد یکی از انواع مواد غذایی است که می توان با آن غذاهای خوشمزه و متنوعی تهیه کرد.خوراک بادمجان این محصول فوق العاده خوشمزه به عنوان یک خوراک و وعده غذایی کامل و یا مکملی جهت تولید انواع غذاهای ایرانی نظیر کوکو بادمجان، قلیه بادمجان، ته چین گوشت و بادمجان، مورد استفاده قرار میگیرد.

  • ابتدا بادمجان پوست شده را که به صورت حلقوی برش داده اید سر تفت می دهید تا طلایی شود.
  • سپس در تابه ای جداگانه قارچ ها را به صورت حلقه ای برش می زنید و پیاز را هم به همین صورت خرد می کنید کمی نمک و روغن کنجد را به آن اضافه می کنید و به آرامی درون ماهی تابه تفت می دهید.
  • سپس فلفل دلمه ای خرد شده را به ان می افزایید و کمی فلفل و زردچوبه را به آن اضافه می کنید.
  • بعد از دو دقیقه مواد را از ماهی تابه خارج کرده و به بادمجان های سرخ شده اضافه می کنید و کمی به هم می زنید تا به طور کامل با هم مخلوط شوند.
  • سپس سطح آن را صاف می کنید و گوجه فرنگی های حلقوی را روی مواد قرار می دهید شعله را هم کم می کنید تا به آرامی پخته و آماده شود.پس از ده دقیقه غذای شما آماده است. این غذا می تواند به عنوان شام و یا سفره افطار مزین سفره های شما باشد.

قیمت روز خوراک بادمجان

عرضه مستقیم خوراک بادمجان ارزان

قیمت روز خوراک بادمجان

یکی از خوشمزه‌ترین و راحت‌ترین غذا‌های اصیل ایرانی که طرفدار‌های خیلی زیادی دارد. همیشه نباید مواد اولیه غذا‌ها گران و جورواجور باشد تا خوشمزه و لذیذ باشد گاهی میشود با کمترین و ارزان‌ترین مواد اولیه هم خوشمزه‌ترین غذاها رو درست کرد، مخصوصا وقتی بادمجون جزو مواد اولیه غذا باشد.بادمجان غذای پرخاصیتی و ویژه ای می‌باشد که به دلیل خواص سرشارش بسیار پرمصرف است، به همین جهت برای مصرف راحت‌تر به‌صورت کنسرو شده به بازار وارد شده است.می‌توانید کنسرو خوراک بادمجان را به‌طور مستقیم از فروشگاه‌ها و بنگاه‌های مواد غذایی بخرید یا از طریق سایت‌های فروش آنلاین با قیمت عمده اقدام به خرید کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید