قیمت روز تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی

تمامی برندها و تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی بازار ایران دارای قیمت های مختلفی هستند و در سال ۱۴۰۲ این برندها و تولیدات یک افزایش قیمت بسیار بالایی را تجربه کردند که باعث شده تا توان خرید و توان تولید بسیار پایین بیاید.

تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت روز تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی

کارخانه های بسیاری در سراسر کشور به دنبال تولید عمده انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی در ایران هستند و ما هر روز شاهد تولیدات خوب و عالی و مرغوب در بازار هستیم که تماما در کارخانه های سراسر کشور با جدیدترین استانداردهای روز سازمان غذا و دارو تهیه و تولید می شوند و راهی بازار می شوند. تمامی تولیدات تن ماهی ایرانی با وزن ۱۸۰ گرم دارای سیب سلامت هستند و کارشناسان سازمان غذا تمای تولیدات را تایید می کنند چون هم دارای کیفیت بالایی هستند و هم از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه روز بازار تهیه و تولید شده اند.

مشخصات تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت روز تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی

تن ماهی های ۱۸۰ گرمی بازار ایران با ماهی و روغن و نمک ترکیب می شوند و این روزها یک غذای آماده درجه یک و اعلا هستند که مشتریان و طرفداران بسیاری را در بازار دارند. تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی ۱۸۰ گرمی بازار ایران با ماهی های هوور و گیدر و زرده و مارلین در روغن زیتون و آفتابگردان و همچنین روغن سویا مشتریان خاص خود را در بازار دارند. استفاده از دیگه بخار در میکروب کشی تن ماهی نیز باعث شده تا ما امروز شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار زیادی در بازار باشیم. برای خرید عمده و اطلاع از بهترین تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت روز تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی

راه های بسیار زیادی برای خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی وجود دارد. بسیاری این روزها در بازار به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی درجه یک و اعلا هستند و می خواهند در بازار فروش های خوب و عالی را داشته باشند.تن ماهی های ۱۸۰ گرمی بازار ایران با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین درجه یک و اعلا هستند که هر کدام در روغن های گیاهی ارگانیک ترکیب می شوند و بازار فروش خوب و مناسب و عالی را دارا می باشند. در خرید تن ماهی ۱۸۰ گرمی به تمامی نکات از جمله نوع مواد اولیه و تاریخ تولید و انقضا و همچنین استانداردها و سیب سلامت دقت کنید تا مرغوب ترین و بهترین تولیدات روز بازار را به صورت عمده و ماشینی خرید کنید.

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی + خرید و فروش

قیمت روز تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی

این روزها قیمت انواع مواد اولیه تن ماهی اعم از انواع ماهی و انواع روغن و قوطی درب کلیددار و درب شفاف یک افزایش قیمت بسیار بالایی را داشته اند. قیمت عمده تولیدات و برندهای تن ماهی بازار ایران بسیار بالا رفته است و ما هر روز شاهد این افزایش قیمت های انواع برندهای مختلف تن ماهی در بازار هستیم. تن ماهی ۱۸۰ گرمی با ماهی های مختلف این روزها بازار فروش های متفاوتی را نیز دارا می باشند. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع برندهای تولیدی کنسرو تن ماهی و همچنین خرید و فروش عمده تن ماهی با قیمت های مختلف حتما با کارشناس فروش ما در مجموعه آوین کنسرو تماس بگیرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی ۱۸۰ گرمی

  1. قیمت روز تن ماهی چقدر است؟ قیمت روز بین ۷۰تا۱۰۰ هزار تومان بسته به نوع ماهی استفاده شده در تولید آن است.
  2. بهترین برندهای تن ماهی ۱۸۰ گرمی در کجا فروش دارند؟ در بازار تهران و بازار کشورهای همسایه ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید