قیمت خرید کنسرو ماهی تهران+تست کیفیت

تمامی تولیدات کنسرو ماهی در ایران طبق استانداردهای خاصی تهیه و تولید می شوند و بازار فروش های متفاوتی را دارا می باشند. تهران قطب خرید و فروش انواع تن ماهی در ایران است که بازار مشتریان بسیار بالایی را دارد.

طرز تهیه کنسرو تن ماهی در کارخانه

قیمت خرید کنسرو ماهی تهران+تست کیفیت

کنسرو تن ماهی در تمامی کارخانه های ایران به یک شکل با به روزترین و بهترین دستگاه ها از جمله دیگ بخار تهیه و تولید می شود. در ابتدا ماهی خریداری شده پاک و تمیز می شود و سپس به وسیله دستگاه های بسیار خاصی تکه تکه می شوند و سپس در دیگه پخصوصی پخته می شوند و پس از پخته شدن در قوطی با روغن های گیاهی درجه یک پر می شوند و پس از هواگیری و پلمپ به وسیه قوطی های درب کلیددار داخل دیگ بخار قرار می گیرد به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعا تا تمامی میکروب های قوطی ازبین بروند و بعذد از بیرون آمدن از دیگ سیرینگ می شوند و به بازار عرضه می شوند.

کارخانه کنسرو تن ماهی در تهران

قیمت خرید کنسرو ماهی تهران+تست کیفیت

تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران است که این روزها عمده بازاریان در این شهر قرار دارند و بهترین و با کیفیت ترین تولیدات کارخانه ها از تهران به سراسر کشور ارسال می شوند و فروش های متفاوتی را دارا می باشند. در تهران علاوه بر خرید و فروشی که در بازار انجام می شود در شهرک های صنعتی تهران کارخانه هایی هستند که تولیدات تن ماهی را انجام می دهند ولی گستردگی کارخانه های جنوب کشور را ندارند به همین دلیل در بحث خرید و فروش تن ماهی حرف اول را در بازار می زنند.

خط تولید کنسرو تن ماهی

قیمت خرید کنسرو ماهی تهران+تست کیفیت

همه می دانیم که یک محصول تا تولید شود مراحل بسیار زیادی طی می شود تا یک محصول فوق العاده عالی و با کیفیت تولید شود. خط تولید کنسرو تن ماهی که در آن انواع تولیدات با ماهی های مختلف قرار می گیرند و در این خط تولید در قوطی های مختلف پر می شوند و راهی بازار می شوند. خط تولید کنسرو تن ماهی قیمت بسیار بالایی را دارد و این روزها هر کسی بخواهد کارخانه بزند و در تولید تن ماهی با برندهای مختلف سهمی داشته باشد باید برای خط تولید جدید و به روز تولید تن ماهی هزینه بسیار بالایی را پرداخت کند.

فرایند تولید کنسرو تن ماهی

قیمت خرید کنسرو ماهی تهران+تست کیفیت

همه می دانند که در تولید کنسرو تن ماهی باید دقت بسیار بالایی انجام شود تا بتوانیم یک تن ماهی مرغوب و درجه یک را شاهد باشیم. فرایند تولید کنسرو تن ماهی از سردخانه یا انبار ماهی گرفته تا پختن ماهی و ریل پر شدن قوطی ها و دیگ بخار و سپس شیرینگ طبق اصول و قواعد سازمان غذا و دارو و زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و محیط صورت می گیرد تا یک تن ماهی با کیفیت و مرغوب و درجه یک تهیه و تولید شود و راهی بازارهای داخلی و خارجی شود.

عکس کنسرو تن ماهی

قیمت خرید کنسرو ماهی تهران+تست کیفیت

کنسرو تن ماهی همیشه جزو بهترین غذاهای آماده بازار بوده است و طرفداران و مشتریان بسیار زیادی را داشته است و هر روز هم میبینیم که بر تولیدات کنسرو تن ماهی با وزن ها و طعم های متفاوت در بازار افزوده می شود و دارای کیفیت و قیمت بسیار خوبی می باشد. برای خرید عمده انواع کنسرو تن ماهی در بازار و همچنین خرید و فروش بهترین تولیدات و مرغوب ترین برندهای بازار تهران می توانید همین حالا با ما تمای بگیرید و برترین و به روزترین تولیدات را از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید