قیمت خرید کنسرو لوبیا سبز در سال 98

فروش کنسرو لوبیا سبز ارزان،مرکز پخش کنسرو لوبیا سبز در ایران،خرید اینترنتی کنسرو لوبیا سبز،بهترین کنسرو لوبیا سبز را از کجا باید تهیه کرد؟

قیمت خرید کنسرو لوبیا سبز در سال 98

کنسرو لوبیا سبز

شما انواع مختلف لوبیا را به خوبی می شناسید و میل کرده اید.لوبیا سبز یکی از انواع تر و تازه،خوشمزه و البته مفید لوبیاها می باشد.در کل، لوبیا سرشار از ویتامین‌های A، B و مواد معدنی آهن، فسفر، کلسیم و پتاسیم است. در این بین لوبیا سبز کم کالری، بر خلاف لوبیا خشک حاوی ویتامین C و بسیار مغذی است. در این مقاله به گوشه‌ای از خواص لوبیا سبز اشاره کرده و چند دلیل خوب می‌آوریم تا بیشتر به مصرف این ماده‌ی غذایی خوشمزه تشویق شوید. مثل همیشه با ما همراه باشید.لوبیا سبز به راحتی می تواند در پول کمتری در بازار پیدا شود. با خوردن این شما مزایای زیادی خواهید داشت. شما می توانید آن را خام مصرف کرده یا بپزید.و امروزه به خاطراینکه بیشتر در دسترس افراد باشد به صورت کنسرو لوبیا سبز به بازار عرضه می شود.

قیمت خرید کنسرو لوبیا سبز در سال 98

خواص لوبیا سبز

  • لوبیا سبز حاوی بسیاری از ویتامین های ضروری ازجمله فولات است.یک فنجان لوبیای خام حاوی 33 میلی گرم فولات است که تقریبا 10 درصد از نیاز روزانه بدن را تامین می کند. فولات یک ویتامین B است که به پیشگیری از نقص لوله عصبی و سایر نقایص زایمان کمک می کند.
  • لوبیا سبز با خواص دیورتیک قوی می تواند به عنوان یک عامل سم زدایی عالی عمل کرده و به از بین بردن سموم ناخواسته بدن کمک کند.
  • این دانه های سبز دارای ویتامین K فراوانی هستند که استئوکلسین فعال دارند و در واقع پروتئین اصلی غیر کلاژن موجود در استخوان محسوب می شود. این ترکیب مولکول های کلسیم را در داخل استخوان قفل می کند و از داخل آن را تقویت می نماید.
  • ویتامین C آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که به جذب آهن کمک می‌کند و در ساخت کلاژن تأثیر می‌گذارد.
  • ویتامین های C و بتاکاروتن هر دو خاصیتی ضد التهابی دارند و این خاصیت آن ها، لوبیا سبز را ماده ای مفید برای کاهش بیماری هایی که التهابات نقش موثری در آن ها دارد(مانند آسم، آرتروز استخوانی و آرتروز)، می‌ سازد. همچنین به علت داشتن ویتامین ریبوفلاوین در کاهش حملات میگرن بسیار موثر است.
  • دیابت شرطی است که مستلزم حفظ ثابت قند خون در سطح طبیعی است تا بدن بتواند وظایف لازم را انجام دهد. تنظیم کننده های طبیعی دیابت نادر هستند و ارتباط لوبیا و گیاهان مشابه به کنترل یا پیشگیری اولیه از دیابت، خبر خوبی برای بسیاری از افراد است.

قیمت خرید کنسرو لوبیا سبز در سال 98

قیمت خرید کنسرو لوبیا سبز

کنسرو لوبیا سبز یکی از کنسروهای پرفروش و فوق العاده خوشمزه در بین مردم است کنسرو لوبیا سبز امروز در بازار ایران با توجه به ابعاد و وزن قوطی ها با قیمت های مختلفی به فروش می رسد این کنسرو خوشمزه در فروشگاه اینترنتی ما نیز در قوطی های مختلف با قیمت فوق العاده عالی و زیر قیمت بازار و به قیمت کارخانه به فروش می رسد فروشگاه اینترنتی ما کنسرو لوبیا سبز را به صورت اینترنتی به فروش می رساند همانطور که می دانید خرید اینترنتی یکی از بهترین روش های خرید در دنیا است که دارای مزایای بسیار بالایی است که کمک می کند شما بهترین محصول و ارزان ترین محصول را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

قیمت خرید کنسرو لوبیا سبز در سال 98

قیمت لوبیا سبز در سال 98با توجه به گرانی های اخیر بازار ایران متفاوت است ولی در فروشگاه ما تورم و گرانی جایی ندارد و ما محصولاتمان علی الخصوص کنسرو لوبیا سبز را با قیمت مصوب کارخانه و پایین تر از قیمت بازار در اختیار شما قرار می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید