قیمت تن ماهی در فروشگاه زنجیره ای

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید تن ماهی

انواع کنسرو ماهی در فروشگاه ها

قیمت تن ماهی در فروشگاه زنجیره ای

تن ماهی یکی از بهترین و مقوی ترین غذاهای کنسروی و آماده است. مرکز عرضه تن ماهی با کیفیت همواره بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی های تولید شده توسط شرکت های معتبر، در بسته بندی های کاملا بهداشتی، در اختیار مشتریان و تجار عزیز قرار می دهد تا آن ها نیز بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی داشته و آن را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایند.یکی از محبوب ترین و خوش طعم ترین انواع کنسروهای ماهی موجود در بازار ایران مربوط به ماهی هوور می باشد. این کنسرو در حجم های مختلف و قوطی های فلزی با کیفیت بسته بندی شده و ارائه می شود. انواع مختلف کنسرو تن ماهی کلیددار با قیمت مناسب توسط فروشنده این محصول عرضه می ‌شود و پایین ترین قیمت ممکن برای آن در نظر گرفته می ‌شود.در زمان خرید حتما به تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی درب قوطی تن ماهی توجه کنید. اگر درب قوطی باد کرده احتمالا از تاریخ انقضای محصول گذشته و فاسد شده است. علاوه بر این به مهر استاندارد و کد بهداشت درج شده روی محصول هم دقت کنید تا تن ماهی هایی که در مراکز صنعتی غیرمجاز تولید شده را خریداری نکنید.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید تن ماهی و انواع کنسرو ماهی در فروشگاه ها بیشتر آشنا کنیم.

قیمت تن ماهی در فروشگاه زنجیره ای

یکی از مراکز فروش تن ماهی که مشتریان بسیار زیادی را دارد و تمامی اجناس خود را با تخفیفات ویژه در بازار به فروش می رساند فروشگا های زنجیره ای در سراسر کشور هستند که ما امروز تامین کننده انواع کنسرو تن ماهی و دیگر کنسرو های خوراکی شان هستیم.تمامی قیمت های کنسرو تن ماهی در فروشگاه های زنجیره ای با تخفیفات ویژه عرضه می گردد.

خرید تن ماهی

قیمت تن ماهی در فروشگاه زنجیره ای

برای خرید تن ماهی فقط کافیست با ما تماسش بگیرید و برندهای مدنطرتان را از ما به قیمت کارخانه خریداری کنید چرا که همیشه قیمت های درب کارخانه بسیار پایین تر از قیمت روز بازار است.برای خرید بهترین تن ماهی ها با ماهی هوور٬زرده و مارلین با برندهایی همچون اورگانا٬گلکسی٬تحفه و تاپسی همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

انواع کنسرو ماهی در فروشگاه ها

قیمت تن ماهی در فروشگاه زنجیره ای

تمامی تولیدات کارخانه با طعم ها و وزن های مختلف را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای با تخفیفات ۱۰تا۲۰درصدی خریداری کنید ولی در صورت خرید عمده از مجموعه آوین کنسرو می توانید برندی همچون اورگانا با مصرف کننده۲۹۵۰۰تومان را از ما با ۴۰ درصد تخفیف با قیمت نزدیک ۱۷۵۰۰تومان خریداری کنید و لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید