قیمت امروز کنسرو لوبیا چیتی

خرید کنسرو لوبیا چیتی با کیفیت

خوراک لوبیا چیتی سرشار از پروتئین بوده و برای تمام افراد مخصوصا کودکان مناسب است. کنسرو لوبیا چیتی اورگانا،7000،اصالت،قشقایی و شهدین با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبخی مناسب تولید می شوند. این خوراک به عنوان غذایی سبک یا پیش غذایی مناسب در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد. درست کردن این غذا از آماده سازی تا طبخ زمان زیادی نیاز دارد و با خرید کنسرو لوبیا چیتی می توانید در هر زمانی بدون صرف وقتی خوراک لوبیا چیتی خوشمزه ای در اختیار داشته باشید. این خوراک دارای فیبر زیادی است و خوردن آن برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بسیار مناسب است، زیرا سبب سیر ماندن طولانی مدت خواهد شد. برای خوردن این کنسرو فقط کافی است خوراک را داخل ظرفی ریخته و آن را گرم کنید. چربی و نمک این کنسرو در حداقل ترین حالت در نظر گرفته شده است تا تمام افراد بتوانند از آن استفاده کنند و دچار مشکلی نشوند.لوبیا چیتی یا لوبیای رومی یکی از بهترین منابع گیاهی پروتئین است و جایگزین مناسبی به جای گوشت بوده که قند خون در افراد مبتلا به دیابت را پایین می آورد، یبوست را درمان می کند و برای سلامت قلب مفید توصیه می‌شود. لوبیا چیتی منبع غنی از پتاسیم بوده و در درمان ریزش مو و جلوگیری از آن، نقش به سزایی دارد.  فیبر موجود در لوبیا چیتی خطر ابتلا به یبوست در نوزادان و کودکان را پایین می آورد. همچنین برای بهبود عملکرد هضم غذا توصیه می‌شود و در کمک به چربی سوزی، لاغری و کاهش وزن ورزشکاران و بدن‌سازان نقش دارد.

قیمت امروز کنسرو لوبیا چیتی

وزن های کنسرو لوبیا چیتی در بازار

امروز کنسرو لوبیا چیتی در بازار ایران با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و امروز با کیفیت ترین لوبیا ایران در تولید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا استفاده می شود و در قوطی هایی با درب آسان بازشو و کیفیت عالی بسته بندی می شود و روانه بازار ایران می شود در این بین خیلی از افراد به دنبال کنسرو لوبیا چیتی با کیفیت هستند ولی با وزن های متفاوت که امروز وزن های کنسرو لوبیا چیتی بسته به نوع تولید و قوطی 350،380،400،420 و500گرمی بسته بندی می شوند و مطابق با استاندارد های بهداشت در بسته های24عددی و با قیمتی مناسب وارد بازار می شوند.

قیمت امروز کنسرو لوبیا چیتی

قیمت امروز کنسرو لوبیا چیتی

امروز یک کنسرو لوبیا چیتی اعلا و درجه یک از موادی همچون لوبیا چیتی، رب گوجه‌فرنگی ، نمک تصفیه شده خوراکی، روغن مایع گیاهی، ادویه (زردچوبه، پودر فلفل قرمز)، آب و سس مخصوص صنایع غذایی آوین کنسرو برای تولید یک کنسرو لوبیا چیتی استفاده می شود.ما در حال حاظر آماده ایم تا برندهای شما را هم تولید کنیم تا شما هم در صدر برترین برندهای کنسرو لوبیا چیتی قرار بگیرید فقط کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش کنسروجات ما با ما تماس بگیرید.

قیمت امروز کنسرو لوبیا چیتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید