قیمت ارزان کنسرو لوبیا چیتی با خرید آسان

فروش کنسرو لوبیا چیتی در بازار ایران،خرید کنسرو لوبیا چیتی با قیمت کارخانه،خرید و فروش کنسرو لوبیا چیتی بدون واسطه،کنسرو لوبیا چیتی ارزان.

قیمت ارزان کنسرو لوبیا چیتی

لوبیا چیتی

لوبیا چیتی مانند گوشت غذایی سالم و سودمند محسوب مس شود که از خواص درمانی زیادی نیز برخوردار است.لوبیا چیتی از دسته حبوبات، گیاهی است یکساله و از تیره بقولات که دانه های آن قلوه ای شکل است. رنگ این لوبیا قهوه ای بوده، رنگ قرمز در آن پراکنده میباشد. برگ های این گیاه پهن، برگ و نوک تیز بوده، گل های آن سفید مایل به زرد و میوه آن باریک و غلاف مانند بوده، دانه های لوبیا در آن قرار دارد.از نظر خیلی از افراد لوبیا چیتی خوشمزه ترین لوبیا است. بیشترین مصرف لوبیا چیتی برای تهیه و تولید صنایع غذایی است و مهم ترین و فراگیرترین غذایی که با لوبیا چیتی در جهان تولید می شود خوراک لوبیا چیتی است. مزاج و طبع لوبیا چیتی گرم و تر است.

انواع لوبیا

انواع مختلفی از لوبیا شامل لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا سبز و لوبیا چیتی وجود دارد. انواع لوبیا از نظر ارزش غذایی و خواص درمانی شباهتهایی با یکدیگر داشته، با این حال هر گونه از آن نیز دارای خواص و فواید مختص به خود نیز میباشند. از بین انواع لوبیا، لوبیا چیتی به دلیل میزان بالای اهن و اسید فولیک برای زنان باردار بسیار مفید بوده و متخصصان تغذیه برای پیشگیری از نقایص مادرزادی جنین، مصرف این نوع لوبیا را به زنان باردار توصیه میکنند.

قیمت ارزان کنسرو لوبیا چیتی

قیمت ارزان کنسرو لوبیا چیتی با خرید آسان

کنسرو لوبیا چیتی از آن دسته کنسروهایی است که در فروشگاه ما با قیمت ارزان و به صورت اینترنتی به فروش می رسد قیمت میانگین فروش این کنسرو در بازار ایران بین 4500تا7000تومان می باشد ولی در فروشگاه ما به دلیل ایام عید و آف خوردن اجناس کنسروی این محصول با کیفیت بالاتر و با قیمت 3000تا5000تومان به فروش می رسد برای سفارش و خرید آسان این محصول شما می توانید با کارشناس و مشاور فروش ما تماس بگیرید فرصت را از دست ندهید قیمت ها را مقایسه کنید و خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید