فروش کنسرو ماهی در روغن زیتون

آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع کنسرو ماهی در روغن زیتون

کنسرو ماهی در روغن زیتون 180 گرمی

فروش کنسرو ماهی در روغن زیتون

این محصول ترکیبی از ماهی تون( هوور یا گیدر )، روغن زیتون، نمک خوراکی می‌باشد. روغن زیتون موجود در این کنسرو حاوی اسیدهای چرب اولئیک و لینولنیک بالا، همچنین حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان، ویتامین E و رنگدانه‌های کاروتنوئیدی می‌باشد که ترکیبات مذکور سلامت شریان‌ها خونی بدن را تامین می‌کند و مانع از رسوب پلاکت‌ها در جداره‌ی شریان‌ها شده آنتی اکسیدان‌های قوی موجود در روغن زیتون سبب کاهش اکسیداسیون چربی و استرس می‌شود. تامین محصول بوسیله مدرن ترین دستگاه ها و شرکت های دولتی بسیار مقرون بصرفه می باشد.كنسرو ماهی تن زيتونی از جمله محصولاتی است كه به علت سلامت طبيعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسياری از خانواده‌ها و مصرف‌كنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است. در سفره‌های ايرانی معمولاً اين محصول به صورت سرد و گرم مانند انواع ساندويچ، سالادها، خوراك‌ها و يا حتی همراه با برنج از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.با ما همراه باشید تا شما را با انواع کنسرو ماهی در روغن زیتون و خواص فوق العاده آن بیشتر آشنا کنیم.

فروش کنسرو ماهی در روغن زیتون

صنایع غذایی آوین کنسرو این روزها یکی از بزرگترین شرکت های فعال تولید کننده در زمینه انواع کنسرو تن ماهی طعم دار در قوطی های 120 و 180 گرمی می باشد که این روزها با ماهی هوور درجه یک با برندهای روز بازار ایران مانند اورگانا،درج،تاپسی،گراتیس،گلدن لوکس،تحفه،هیلاج و…روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

فروش کنسرو ماهی در روغن زیتون

انواع کنسرو ماهی در روغن زیتون

فروش کنسرو ماهی در روغن زیتون

با توجه یه کیفیت بالای تولیدات محصولات آوین کنسرو این روزها بازار ایران پر است از انواع کنسرو تن ماهی طعم دار که در بازار ایران با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.شاید به دنبال انواع کنسرو ماهی طعم دار باشید و بین انواع برندهای تولید کننده تن ماهی طعم دار بخواهید یکی را انتخاب کنید ما این روزها به شما پیشنهاد می کنیم که کنسرو تن ماهی اورگانا و درج را که با ماهی هوور درجه یک و در انواع طعم ها به خصوص تن ماهی در روغن زیتون تولید دارند را انتخاب کنید و به عنوان یک غذای آماده کامل استفاده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

کنسرو ماهی در روغن زیتون 180 گرمی

فروش کنسرو ماهی در روغن زیتون

تن ماهی یکی ازپرطرفدارترین غذاها برای دانشجویان و افراد شاغل است می باشد و می توانند با خیال راحت مصرف کنند و از کالری فوق العاده زیاد آن بهره مند شوند در میان تمام تولید کنندگان و پخش کنندگان کنسرو تن ماهی در کشور برندهای زیر با تولید انواع کنسرو تن ماهی در روغن زیتون و انواع دیگر تن ماهی های طعم دار در وزن های 180 گرمی این روزها سهم زیادی از فروش بازارهای بزرگ را در اختیار دارند.

  • اورگانا
  • درج
  • تحفه
  • میرو تن
  • تاپسی
  • گلکسی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید