فروش ویژه کنسرو ماهی

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید تن ماهی

قیمت تن ماهی

فروش ویژه کنسرو ماهی

برای معرفی پرفروش ترین نوع کنسرو تن ماهی باید بدانید که کنسروی پر فروش است که دارای یک سری از فاکتور های خوبی باشد. یکی از آن فاکتور ها که تن ماهی را معروف و پرفروش می کند طعم و مزه تن ماهی می باشد.هر چه تن ماهی دارای طعم و مزه بسیار خوبی باشد طرفداران بسیار زیادی را هم دارا است و از آن طرف فروش زیادی هم دارد. فاکتور دیگر نوع قوطی و بسته بندی آن می باشد.هر چه قوطی و بسته بندی تن ماهی شکیل تر باشد مشتری بیشتری را به خود جلب می کند. نکته بعدی در معرفی پر فروش ترین کنسرو ماهی انتخاب یک ماهی خوب و عالی از جانب تولید کننده برای به تولید رساندن کنسرو ماهی می باشد.هر چه ماهی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد دارای طعم و مزه بهتر و در نتیجه پر فروش تر نیز می باشد. تن ماهی قزل آلا، ماهی کپور٬ماهی هوور٬ماهی زرده و مارلین از جمله ماهی های با کیفیت و خوبی می باشند که تولید کننده برای به تولید رساندن از آن استفاده می کند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید تن ماهی و قیمت تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

فروش ویژه کنسرو ماهی

این روزها بالا رفتن قیمت مواد اولیه مانند ماهی و کمبود روغن باعث شده تا قیمت های تن ماهی به شدت روبه افزایش باشد و ما شاهد افزایش قیمت بی رویه انواع تن ماهی با طعم ها و مارک های مختلف باشیم به همین دلیل این روزها فروش تن ماهی به صورت سفارشی شده که در ادامه توضیح خواهیم داد.

خرید تن ماهی

فروش ویژه کنسرو ماهی

عمده خریداران تن ماهی های تولیدی ما با مارک ها و طعم های مختلف بیشتر واسطه هایی هستند که به دنبال سود بسیار زیاد در بازار هستند و می خواهند با این کار یک منبع درآمد زیادی را ایجاد کند که ما در مجموعه آوین کنسرو فقط به نمایندگی ها و مراکز پخش محصولات تولیدی را به فروش می رسانیم و عمده خریداران برندهای ما بیشتر ادارات و ارگان های دولتی هستند.

قیمت تن ماهی

فروش ویژه کنسرو ماهی

با توجه به افزایش قیمت ماهی و روغن و وارد نشدن قوطی تن ماهی و درب ایزی اپن به دلیل بالا رفتن قیمت دلار این روزها کارخانه ها فقط برای مشتریانی تولید دارند که از قبل سفارش خود را ثبت می کنند و بهترین تولیدات را به قیمت درب کارخانه و بسیار پایین تر از قیمت بازار تهیه می کنند برای ثبت سفارش و استعلام قیمت روز انواع تن ماهی های تولیدی ما می توانید همین حالا اقدام کنید و با تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید