فروش ویژه کنسرو تن ماهی درج به قیمت کارخانه

خرید عمده کنسرو تن ماهی درج با کیفیت عالی.پخش عمده کنسرو تن ماهی درج.فروش اینترنتی کنسرو تن ماهی درج.فروش کنسرو تن ماهی درج در طعم های مختلف.

فروش ویژه کنسرو تن ماهی درج به قیمت کارخانه

کنسرو تن ماهی درج

این کنسرو یکی از کنسروهای به روز در بازارهای داخلی و جهانی می باشد به این دلیل که این کنسرو درج در طعم های مختلف و با کیفیت فراوان و قیمت فوق العاده مناسب آن امروز با تمام برندهای کنسروجات رقابت می کند و ما مفتخریم که امروز در کشورمان یک کنسرو تمام با کیفیت را در اختیار هموطن هایمان قرار می دهیم.مردم کنسرو ماهی را با نام «تن ماهی» می‌شناسند که عنوان نادرستی است زیرا کنسرو ماهی می‌تواند از انواع مختلف ماهی تهیه شود؛ مثلاً تا چند سال پیش کنسرو ماهی ساردین و کیلکا در بازار وجود داشت اما به دلیل اینکه از آن‌ها به اندازه کافی استقبال نشد، دیگر تولید نشدند. در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد. «تن» نام یک نوع ماهی نیست بلکه نام گروهی وسیع از ماهی‌هاست.ماهی تن از دسته محصولات دریایی است كه به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها و مصرف‌كنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداول ترین روش مصرف آن به صورت كنسروشده می‌باشد.

فروش ویژه کنسرو تن ماهی به قیمت کارخانه

فروش ویژه کنسرو تن ماهی به قیمت کارخانه

انواع تن ماهی درج

  • کنسرو تن ماهی رژیمی
  • کنسرو تن ماهی در روغن با قارچ
  • کنسرو تن ماهی در روغن با قارچ و فلفل
  • کنسرو تن ماهی در روغن با قارچ و شوید
  • کنسرو قلیه ماهی درج
  • کنسرو تن ماهی در روغن با فلفل قرمز
  • کنسرو تن ماهی در روفن با طعم دود
  • کنسرو تن ماهی در روغن زیتون
  • کنسرو تن ماهی در روغن با شوید
  • کنسرو سالاد ماهی تون
  • کنسرو ماهی مارلین در روغن

فروش ویژه کنسرو تن ماهی به قیمت کارخانه

فروش ویژه کنسرو تن ماهی درج به قیمت کارخانه

ماهی تن و فرآورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یكی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا كه دارای كالری بالا و نیز حاوی پروتئین با كیفیت بالا می باشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست كه قابل هضم برای تمامی افراد می باشد. عامل مهم تر میزان چربی و كلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا-3 یكی دیگر از ویژگی های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد. «تن» نام یک نوع ماهی نیست بلکه نام گروهی وسیع از ماهی‌هاست؛ در ایران از ۴ نوع ماهی تن استفاده می‌شود؛ «گیدِر»، «زرده»، «اَسبَک» و «هَوور» که به ترتیب گران‌تر،خوشمزه‌تر و مغذی‌ترند.کنسرو ماهی در شرایط عادی، حاوی نگه‌دارنده و افزودنی خاصی نیست مگر اینکه با توجه به ذائقه مردم برخی افزودنی‌های مجاز مثل سبزی‌ها و ادویه‌جات یا سس و… به تن ماهی اضافه شود. مطلقاً نگه‌دارنده شیمیایی در روند کنسرو کردن استفاده نمی‌شود. نمک نیز به عنوان نگه‌دارنده و افزایش‌دهنده زمان ماندگاری محصول به کنسرو اضافه می‌شود اما میزان آن خیلی بالا نیست،به این دلیل است که امروز ما کنسرو تن ماهی درج را در طعم های مختلف براس شما عزیزان تولید میکنیم و به قیمت عمده و درب کارخانه و بدون هیچ گونه واسطه در اختیار شما قرار می دهیم.مرغوب‌ترین ماهی تن در صنعت كنسروسازی نوع هوور و یا گیدر می‌باشد كه مصرف‌كنندگان با توجه به ذكر نوع ماهی بر روی برچسب كنسروها می‌توانند دقت نمایند. لازم به ذكر است به جز این سه ماده داخل كنسرو از هیچ ماده نگهدارنده‌ای جهت ماندگاری بالا (حداكثر 2 سال) استفاده نمی‌شود، چرا كه بر اساس استاندارد ملی كشور ما استفاده از هرگونه مواد افزودنی غیرمجاز می‌باشد و تولیدكنندگان برای حفظ كیفیت محصول در طول 2 سال از فرآیند استرلیزاسیون استفاده می‌كنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید