فروش محصولات کنسروی اورگانا به قیمت درب کارخانه

خرید انواع کنسرو اورگانا در بازارهای داخلی و خارجی،قیمت محصولات کنسروی اورگانا زیر قیمت کنسروهای موجود در بازار،خرید اینترنتی تمامی کنسرو های اورگانا.

فروش محصولات کنسروی اورگانا به قیمت درب کارخانه

کنسروهای اورگانا

در حالی که به دلیل مشکلات وسیع حوزه تولید و دیربازده بودن برگشت سرمایه، رغبت چندانی به سرمایه گذاری در این بخش وجود ندارد و بخش عمده ای از سرمایه ها سر از بازارهای غیرمولد و مبتی بر دلالی در می آید یک جوان بوشهری آستین ها را بالا زده تا کارخانه های که بیش از دو دهه در رکود کامل بکار می برد را زنده کند.و شروع به تولید انواع کنسرو ها می کند.در راستای اجرایی کردن شعار سال رهبری در سال ۹۷ که حمایت از کالای ایرانینام گرفته بود، اقدام به آغاز فعالیت خود با افق توسعه در سه فاز کرد. تحقق شعار سال نامگذاری شده توسط رهبر معظم انقلاب در قالب یک طرح اقتصاد مقاومتی برای تولید کنسروهای ماهی و قلیه بوشهری را در سال گذشته در دستور کار قرار دادیم.فاز نخست روزانه ۲۰ هزار قوطی کنسرو شامل کنسرو ماهی در ۶ طعم روغن گیاهی،شوید، روغن زیتون، دودی، فلفلی و مناسب رژیم روغن (در محلول آب نمک)،کنسرو قلیه ماهی و قلیه میگو  تولیدات خود را داخل و خرج از کشور شروع کرده است.

فروش محصولات کنسروی اورگانا به قیمت درب کارخانه

انواع کنسرو های اورگانا

  • کنسرو ماهی در روغن گیاهی
  • کنسرو ماهی با شوید
  • کنسرو ماهی با روغن زیتون
  • کنسرو ماهی با طعم دود
  • کنسرو ماهی با طعم فلفلی
  • کنسرو لوبیا اورگانا
  • کنسرو بادمجان اورگانا
  • کنسرو قلیه ماهی
  • کنسرو قلیه میگو

فروش محصولات کنسروی اورگانا به قیمت درب کارخانه

فواید کنسرو های اورگانا

تن ماهی اورگانا یک ضد التهاب، برای افرادی که از درد مفاصل و روماتیسم رنج می برند، می باشد. چرا که سرشار از امگا۳  و آنتی اکسیدان می باشد که با رادیکال های آزاد هم مقابله کرده و از پیری زودرس سلول های بدن پیشگیری می کند.تن ماهی گراتیس دشمن سرطان، زیرا یک منبع غنی از سلنیوم و آنتی اکسیدانه که با عوامل سرطان زا مقابله می کنه.تن ماهی یک تغذیه خوب برای ورزشکارانه، چون در هر وعده غذایی این ماده غذایی در حدود ۱۰۰ گرم پروتئین وجود داره که برای عضله سازی و حجیم شدن بافت بدن ورزشکاران بسیار ایده آله.البته باید بدانید که توصیه متخصصان تغذیه آن است که کودکان بین ۵ تا ۱۱ سال بیش از ۱۵۰ گرم تن ماهی در هفته مصرف ننمایند. بهترین میزان مصرف تن ماهی در کودکان زیر ۵ سال هم مقدار ۷۵ گرم در هفته می‌باشد.ماهي هوور داراي به دلیل کم خار (تیغ ) بودن در جهان مشتريان فراوني دارد. ماهی تن از غذاهای محبوب دریایی است. ماهی تن دلیل خوشمزگی گوشت ماهی بهترین روش پخت آن و ساده سرخ کردن ماهی است اما می توان به صورت استیک ،کوکو ماهی ، قلیه ماهی و … استفاده کرد. همچنین ماهی کپور یکی از مهمترین خانواده‌های ماهی‌های آب شیرین است. این خانواده بزرگترین خانواده ماهی‌ها بوده و شامل ۲۴۲۰ گونه و ۲۲۰ جنس است. تقریباً تمام اعضای آن متعلق به آب شیرین بوده و برای تولید مثل نیازمند ورود به آب شیرین هستند.

فروش محصولات کنسروی اورگانا به قیمت درب کارخانه

فروش محصولات کنسروی اورگانا به قیمت درب کارخانه

این محصولات اورگانا امروز یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات کنسرو بازار های داخلی و خارجی است که امروز با تلاش جوانان متخصص و متعهد توانسته قطب بزرگ تولید انواع تن ماهی ها در ایران باشد و فروشگاه اینترنتی ما امروز این محصولات را با یک شرایط ویژه و با قیمت درب کارخانه و بدون دخالت هیچ گونه واسطه در اختیار شما قرار می دهد فقط کافیست همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از قیمت ها و شرایط ویژه فروش ما مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید