فروش تن ماهی کالچر به قیمت تولید

قیمت تن ماهی کالچر در عمده فروش ها

ماهی تن و غذا ماهی قرمز از دسته محصولات دریایی است که به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداول ترین روش مصرف آن به صورت کنسروشده می‌باشد.خانواده تن ماهیان دارای انواع مختلفی با درجه مرغوبیت متفاوت می‌باشند، اما همه آنها جزء دسته گوشت‌های روشن محسوب می‌شوند. این گروه ماهیان عبارتند از هوور، هوور مسقطی، زرده ، گیدر، قباد ژاپنی و شیرماهی که در اقیانوس آرام و هند و همچنین در سراسر آب‌های خلیج فارس و دریای عمان یافت می شوند.و امروز تن ماهی کالچر با یک ماهی با طعم عالی در مراکز فروش ما مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره های عرضه می شود.

فروش تن ماهی کالچر به قیمت تولید

 

فروش تن ماهی کالچر با ضمانت کیفیت

از ویژگی های تن ماهی کالچر و ماهی سوف وجود اسید چرب امگا-۳ یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.به همین دلیل با اطمینان خاطر کنسرو تن ماهی کالچر را به شما توصیه میکنیم که هفته ای دوبار در وعده غذایی خود قرار دهید و از خوردن یک تن با کبفبت لذت ببرید.

فروش تن ماهی کالچر به قیمت تولید

عرضه آنلاین تن ماهی کالچر

در خرید آنلاین شما این فرصت را دارید که بهترین کنسرو تن ماهی را با جستجو پیدا کنید و خرید کنید که ما تن ماهی کالچر را برای خرید آنلاین به شما توصیه میکنیم.اگر بخواهیم مزایای خرید آنلاین را بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عرضه یک تصویر بهتر از آن محصول و شرکت
  • خدمات متنوع خرید آنلاین
  • دسترسی 24ساعت به محصول مورد نظر
  • هزینه کمتر برای خرید
  • حذف واسطه ها برای خرید ارزان

فروش تن ماهی کالچر به قیمت تولید

فروش تن ماهی کالچر به قیمت تولید

شرکت آوین کنسرو با برند تن ماهی کالچر برای خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان خود در تمام نقاط ایران،تمام تلاش خود را کرده تا مشتریان با خیالی راحت و اطمینان خاطر در پخش های ما تمام محصولات را از انواع مختلف آن در فروشگاه خود به معرض نمایش گذاشته تا بازدیدگننده گان عزیز در کوتاه ترین زمان خرید خود را انجام دهند.تن ماهی کالچر یک تن ماهی لاکچری برای شما عزیزان است و امروز با جدیدترین متد روز دنیا تولید می شود و در مراکز پخش و نمایندگی های ما در سراسر کشور به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد و برای ثبت سفارش شما می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

فروش تن ماهی کالچر به قیمت تولید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید