فروش تن ماهی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی درجه یک

خرید اینترنتی انواع تن ماهی صادراتی

فروش تن ماهی صادراتی

به دلیل تنوع ذائقه مصرف کنندگان امروزی و افزایش طعم ها و مزه های گوناگون، صنایع غذایی آوین کنسرو و غذا ماهی قرمز به فکر افزودن طعم های جدید به تن ماهی افتاد و امروز محصولات متنوعی از قبیل تن ماهی با طعم های مختلف مانند تن ماهی فلفلی،شویدی،دودی و زیتونی توسط آوین کنسرو تولید و بسته به سلیقه شما به بازار عرضه می شود. به دلیل تنوع طلبی مصرف کنندگان،انواع این طعم های نامبرده شده به بازار عرضه می شود که باعث گردیده است طیف وسیعی از مصرف کنندگان با ذائقه های مختلف را پوشش دهد و از محبوبیت ویژه ای بین افراد برخوردار باشد. امروزه شناخت برندهای پر طرفدار بازار ایران بسیار مهم است زیرا که با کیفیت ترین و بهترین برندهای تن ماهی را آوین کنسرو تولید می کند و امروز تمام برندهای ما برندهای صادراتی هستند که بدون واسطه به فروش می رسند.

فروش تن ماهی صادراتی

قیمت تن ماهی درجه یک

این روزها ایران بازار پر از نوسان و دخالت دلال ها را بسیار تجربه می کند زیرا که تولیدات کارخانه ها کم شده و دلیل این کم شدن تولید به خاطر صید نشدن ماهی هوور و وارد نشدن قوطی های با کیفیت است و بالا رفتن قیمت دلار که باعث شده این ها همه دست به دست می دهند تا قیمت ها را روز به روز تغییر دهند.

آوین کنسرو ماهی سوف امروز به غیر از تولید با کیفیت ترین تن ماهی ها چیزی تولید نمی کند که مشتری نپسندد ما اعتقاد داریم کیفیت بالای تن ماهی های ما باعث شده مشتریان زیادی را در سراسر کشور داشته باشیم و مراکز پخش زیادی به دنبال برندهای تولیدی ما از جمله اورگانا،درج،گراتیس،تاپسی و گلدن لوکس باشند.

در صورت سفارش عمده تن ماهی صادراتی شنگر از نمایندگی های فروش بدون واسطه محصولات غذایی شنگر می توانید تن ماهی صادراتی را در همان قیمت کارخانه و با قیمتی پایین تر از قیمت مصرف کننده تهیه کنید و بتوانید در خرید عمده هزینه پایین تری را متحمل شوید. تن ماهی شنگر از جمله محصولات غذایی است که کیفیت بسیار بالایی داشته و در بازار غذاهای کنسروی درجه یک محسوب می شود. این محصولات از ماهی های بسیار سالم تولید می شوند و تمامی استانداردهای سازمان بهداشت را در فرایند تولید رعایت می کنند.

خرید اینترنتی انواع تن ماهی صادراتی

خیلی خوب است که خیلی از مراکز پخش و نمایندگی هاس معتبر ما در سراسر کشور به دنبال صادرات برندهای ما به کشور های دیگر هستند و دلیل این کار به دلیل تولیدات با کیفیت انواع برندهای تن ماهی ما با ماهی هوور و گیدر درجه یک می باشد.چون امروز کشورهای عربی و اروپایی هزینه تن ماهی برایشان مهم نیست و فقط به دنبال با کیفیت ترین تن ماهی ها هستند که طعم فوق العاده ای داشته باشد.خرید اینترنتی انواع برندهای ما امروز در سایت های ما امکان پذیر است چون تمام محصولات را با دقت می بینید و بهترین ها را برای خرید انتخاب می کنید در صورت سفارش عمده و تناژ بالا از تخفیفات ما نیز بهره مند می شوید برای ثبت سفارش عجله کنید.فروش تن ماهی صادراتی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید