فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

آیا می دانید امروزه در ایران یکی از خوشمزه ترین و پرفروش ترین خوراکی های دریایی صدف خوراکی و ماهی سالمون قرمز است.آیا می دانید فروشگاه آوین کنسرو این محصول را با صید روز و در بسته بندی های فوق العاده شکیل در اختیار شما قرار می دهد.آیا می دانید هیچ گونه واسطه ای بین شما و آوین کنسرو وجود ندارد و این محصول با قیمت فوق العاده پایین در اختیار شما قرار داده می شود.

فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

صدف

کشت و پرورش صدف خوراکی و ماهی سوف شمال یکی از تولیدهای نوین و درآمدزا در مناطق ساحلی است که کشورمان بخصوص در سواحل خلیج فارس و دریای عمان دارای قابلیت های فراوانی برای پرورش این محصول باارزش و مغذی است که از جایگاه ویژه ای در سبد غذایی بسیاری از کشورهای دنیا برخوردار است.کشت و پرورش نرم تنان (Shellfish) خوراکی به عنوان گزینه مناسبی جهت افزایش تولید غذا در دنیا مورد توجه بوده و در این بین صدف ها سهم عمده ای را به خود اختصاص داده اند و در صورتی که تولید آنها به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد، گام موثری در جهت تولید پروتئین حیوانی ارزان قیمت و در نتیجه مبارزه با سوءتغذیه پروتئینی خواهد بود (میزان پروتئین صدف ها در حد گوشت مرغ یا خوک می باشد)؛ به علاوه پرورش صدف فرصت هایی را برای پیشرفت اقتصادی جوامع ساحلی و ایجاد اشتغال و درآمد به دنبال خواهد داشت. کشورهای اسپانیا، هلند، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و آمریکا از پرورش دهندگان عمده صدف های خوراکی بوده و کشورهای دیگر مانند نیوزلند، مکزیک، تونس، جمهوری کره و کانادا نیز درصد کمتری از تولید صدف های خوراکی پرورشی را به خود اختصاص داده اند.امروزه صدف‌های خوراکی بخش مهمی از تولیدات شیلاتی را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به رشد روزافزون جمعیت و نیاز بیشتر به منابع پروتئینی و از سویی، کشش مصرف کنندگان به سوی غذاهای دریایی و آگاهی از ارزش و سلامت آنها، دولت‌ها بدنبال بررسی راه‌هایی برای افزایش تولید غذاهای دریایی از طریق آبزی پروری می‌باشند. مزارع پرورش ماهی و میگو با نگرانی‌های جدی زیست محیطی و اقتصادی از جمله هزینه، تسهیلات، تجهیزات، امکانات، غذا، آلودگی، بیماری‌ها، میزان تلفات حین جابجایی و در طول دوره پرورش، رسیدن به اندازه بازاری و … درگیر هستند. اما مزارع پرورش صدف‌های خوراکی مشکلات کمتری دارند. از طرفی، این موجودات با فیلتر کردن آب و حذف ذرات میکروسکوپی آن را تصفیه کرده و سبب کاهش کدورت، بهبود کیفیت آب و افزایش نفوذ نور شده و با حذف مواد مغذی از یوتریفیکاسیون آب‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین، فراوانی و تنوع گونه‌ای را تحریک کرده و زیستگاهی برای ماهیان جوان، خرچنگ‌ها و دیگر ارگانیزم‌ها فراهم می‌آورند. صدف‌های خوراکی از سطوح پایین زنجیره غذایی مانند فیتوپلانکتون ها تغذیه کرده و پرورش آن‌ها نیازی به غذا، کود، علف کش، سموم و مواد شیمیایی و آنتی بیوتیک نداشته و در نتیجه خطری برای محیط زیست ندارند. پرورش صدف‌های خوراکی می‌توانند ابزارهای جایگزینی برای کمک به تکمیل عرضه غذاهای دریایی ارائه نمایند. در کشور ما نظر به فراهم بودن شرایط کشت و پرورش این صدف‌ها و وجود گونه‌های بومی، آگاهی از چگونگی پرورش آن‌ها و اقدام برای راه اندازی و حمایت از این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.

فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

خواص صدف خوراکی

  • امروزه، کمبود مصرف مواد مغذی مناسب و مورد نیاز برای کارکرد بهینه‌ی بدن مسئله‌ای شایع در رژیم غذایی بسیاری از آدم‌ها است. در نتیجه‌ی این رژیم‌های غذایی ناقص سطوح انرژی و عملکرد بدن‌مان تحت تاثیر قرار می‌گیرند. صدف خوراکی می‌تواند به رفع خستگی مفرط کمک کند؛ زیرا به اندازه‌ی کافی و مناسب حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌توانند باعث بهبود تولید انرژی در بدن شوند. در نتیجه، چرخه‌ی دفع سلول‌های مرده و تشکیل سلول‌های جدید سریع‌تر می‌شود و سطوح انرژی در بدن افزایش می‌یابد.
  • همه‌ی مردان آرزو دارند قوای جنسی‌شان افزایش یابد. برخی مردان به مصرف مکمل‌هایی متوسل می‌شوند که سازندگان‌شان ادعا می‌کنند عملکرد جنسی را افزایش می‌دهند. یکی از راه‌های تقویت نیروی جنسی مصرف صدف خوراکی است.
  • اگر دچار مشکلات حافظه شده‌اید صدف خوراکی بخورید. صدف با داشتن روی مورد نیاز به بهبود عملکرد مغز کمک می‌کند.
  • صدف‌ها می‌توانند سلامت قلب را به طرق مختلفی تحت تاثیر قرار دهند، اما در درجه اول سطح بالای اسید‌های چرب امگا ۳ در مقایسه با اسید‌های چرب امگا ۶ چیزی است که بر کلسترول تاثیر زیادی دارد. اسید‌های چرب امگا ۳ به عنوان کلسترول خوب (کلسترول HDL) شناخته می‌شوند و می‌توانند محتوای کلسترول بد (کلسترول LDL، اسید‌های چرب امگا ۶) را در جریان خون کاهش دهند و مانع رسوب اسید‌های بد در رگ‌های خونی و انسداد شریان‌ها شوند. در نتیجه بالا بودن سطح کلسترول خوب نسبت به نوع بد آن، نقش مهمی در سلامت قلب ایفا می‌کند
  • محتوای ویتامین C و ویتامین E و همچنین انواع مواد معدنی و خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی صدف خوراکی، قادر به محافظت از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد هستند که محصولات جانبی متابولیسمت سلولیند. این رادیکال‌های آزاد می‌توانند به سلول‌های سالم حمله کنند و DNA را به سلول‌های سرطانی تبدیل کنند. این رادیکال‌های آزاد خطرناک موجب بیماری‌های قلبی، پیری زودرس و آسیب کلی به بدن می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های مختلف می‌توانند این رادیکال‌های آزاد را از بین ببرند و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند.
  • آنتی اکسیدان ها با اکسیداسیون مبارزه می کنند. گرچه اکسیدان ها به طور طبیعی در بدن یافت می شوند اما میزان بیش از حد آنها ممکن است به سلول ها آسیب برساند و طیف گسترده ای از اثرات منفی مانند سرطان و بیماری های قلبی را ایجاد کند. برای جلوگیری از این امر، مواد مغذی موجود در صدف به طور موثر آثار رادیکال های آزاد و تأثیرات مضر آنها را در مسیرهای خود متوقف می کنند. روی و سلنیوم مواد معدنی موجود در صدف هستند. آنها به بدن کمک می کنند تا آنتی اکسیدان ها را جذب کنند تا بتوانند رادیکال های آزاد را فعال و مهار کنند. عدم بازآفرینی آنتی اکسیدان ها موجب آزاد سازی رادیکال ها و آسیب به سلول ها می شود.
  • از خواص صدف این است که یک منبع غنی از B12، اسیدهای چرب امگا 3، روی و آهن به شمار می رود و برای عملکرد مغز مفید است. مطالعات نشان داده اند که آهن کم در مغز توانایی فرد برای تمرکز را کاهش می دهد در عین حال کمبود روی هم بر روی حافظه تاثیر می گذارد.

فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

انواع صدف های خوراکی

  • صدف کلاهکی
  • صدف حلزونی
  • صدف چروک
  • صدف دوکفه ای
  • گوش ماهی

فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

پرفروش ترین نوع صدف کدام است؟

صدف اویستر که همان صدف چروک نام دارد.قسمت ماهیچه ای صدف که باعث باز و بسته شدن در صدف می شود پس از پخته شدن به عنوان غذای دریایی استفاده می‌کنند.برای پخت صدف اویستر باید گرمای زیادی به آن بدهیم تا در صدف باز شود. گوشت صدف اویستر حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، روی،  ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.برای پخت صدف اویستر باید گرمای زیادی به آن بدهیم تا در صدف باز شود. صدف ها را در قابلمه ی بدون آب قرار می دهیم زیرا که درون خود صدف آب وجود دارد. سپس قابلمه را روی شعله ی زیاد به مدت 2 دقیقه می گذاریم.گوشت صدف اویستر حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، روی،  ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.نقطه ی  قوت این ماده غذایی ویتامین D فراوان آن است که  در تقویت سیستم ایمنی ، کمک به درمان دیابت و جلوگیری بروز سرطان سینه نقش دارد.آهن موجود در اویستر در درمان کم خونی موثر است. روی یک ماده معدنی مفید است که به داشتن خوابی خوب کمک می کند و با تولید انرژی بیشتر در صبح به کاهش وزن کمک  می کند. این ماده معدنی باعث رشد سلول های سالم بدن می شود که همین امر موجب حفاظت بدن در برابر بیماری ها می شود. همچنین روی باعث حفظ تعادل میزان تستوسترون در مردان می شود.

فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

آیا صدف خوراکی دربازارهای جهانی هم مصرف می شود؟

در حال حاضر اکثر ذخایر شیلاتی در دنیا بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته‌اند، که این امر منجر به کاهش ذخایر ماهی، نرم تنان و سخت پوستان گردیده است، بنابراین آبزی پروری (Aquaculture) به عنوان پاسخی برای مشکل امنیت غذایی و سوءتغذیه پروتئینی بخصوص در کشورهای در حال توسعه مطرح می‌باشد.کشت و پرورش نرم تنان (Shellfish) خوراکی به عنوان گزینه مناسبی جهت افزایش تولید غذا در دنیا مورد توجه بوده و در این بین صدف‌ها سهم عمده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و در صورتی که تولید آنها به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد، گام موثری در جهت تولید پروتئین حیوانی ارزان قیمت و در نتیجه مبارزه با سوءتغذیه پروتئینی خواهد بود (میزان پروتئین صدف‌ها در حد گوشت مرغ یا خوک می‌باشد)؛ به علاوه پرورش صدف فرصت‌هایی را برای پیشرفت اقتصادی جوامع ساحلی و ایجاد اشتغال و درآمد به دنبال خواهد داشت. کشورهای اسپانیا، هلند، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و آمریکا از پرورش دهندگان عمده صدف‌های خوراکی بوده و کشورهای دیگر مانند نیوزلند، مکزیک، تونس، جمهوری کره و کانادا نیز درصد کمتری از تولید صدف‌های خوراکی پرورشی را به خود اختصاص داده‌اند.

فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

فروش بدون واسطه صدف خوراکی زیر قیمت بازار

اما شما عزیزان برای اینکه لذت طعم یک غذای خ.شمزه را بچشید فقط کافیست یکبار از فروشگاه کنسرو آوین خرید کنید و برای همیشه مشتری ثابت ما بمانید.محصولات ما امروز بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت نسبت به بازار صید روز بندرعباس و بوشهر به دست شما می رسد فقط کافیست همین الان با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از تخفیفات و مزایای فوق العاده فروشگاه ما بهرمند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید