فروش انواع کنسرو ماهی جنوب

آنچه در این مقاله می خوانید…

کنسرو ماهی چند کالری دارد؟

خواص کنسرو ماهی برای زنان باردار

فروش انواع کنسرو ماهی جنوب

زندگی های سخت و پر تلاطم امروز در این اوضاع شدید بیماری کرونا و از طرفی دیگر مشغله های زیاد خانواده ها باعث شده که دیگر فرصت کافی برای پخت و پز نداشته باشند و رو به غذاهای آماده بیاورند شاید برایتان سوال باشد که کدام غذای آماده می تواند مفید و پر کالری باشد و نیازهای بدن را تامین کند؟در میان تمام غذاهای آماده موجود در بازار ایران کنسرو ماهی و ماهی سالمون قرمز یکی از پر فروش ترین و پرخاصیت ترین کنسرو ها است که در طعم های زیتونی،شویدی،دودی،فلفلی،رژیمی با ماهی هوور و گیدر درجه یک در بسته بندی فوق العاده زیبا و در قوطی های 120،180 و 240 گرمی روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.اما وجود برندهای زیاد کنسرو ماهی باعث شده که همه در خرید بهترین نوع کنسرو ماهی شک و شبهه داشته باشند و انتخاب برایشان سخت باشد.جنوب کشور و بوشهر یکی از شهرهای تولیدی انواع کنسرو ماهی در کشور است که سالانه بسیاری از تولیدات انبوه کشور در قسمت کنسروجات در این شهر اتفاق می افتد.با ماه همراه باشید تا در این مقاله شما را با کالری موجود در کنسرو ماهی و خواص فوق العاده آن در زنان باردار بیشتر آشنا کنیم و برترین برندهای روز بازار را به شما معرفی کنیم.

فروش انواع کنسرو ماهی جنوب

این روزها بازار ایران شاهد نوسان قیمت به دلایل متعدد است و برندها تولیدات خود را کم کرده اند و قدرت و توان خرید مردم نیز بسیار کم شده است در میان انواع برندها برندهای اورگانا،درج،گراتیس،شبدیز،شیوه،تاپسی،گلدن مکس،گلدن لوکس،گلکسی و میرو تن پا کیفیت ترین و پرفروش ترین کنسرو ماهی های بازار هستند که به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه به فروش می رسند.

فروش انواع کنسرو ماهی جنوب

کنسرو ماهی چند کالری دارد؟

فروش انواع کنسرو ماهی جنوب

کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند هفته‌ای 2 تا 3 بار ماهی یا کنسرو ماهی و ماهی سوف شمال بخورید، اما بسیاری از افراد به دلیل دردسر‌هایی که پخت ماهی دارد مصرف کنسرو تن ماهی را ترجیح می‌دهند. مصرف کنسرو تن ماهی می‌تواند امگا3 و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند.کالری کنسرو تن ماهی در حالت خام 150 کیلو کالری و در حالت پخته شده و سرخ شده 191کیلو کالری در 120 گرم می باشد.اگر بخواهیم مقدار پروتئین کنسرو تن ماهی را با استفاده از اعداد و ارقام بیان کنیم باید بگوییم که هر قوطی کنسرو تن ماهی چیزی در حدود 60 گرم پروتئین دارد. با توجه به آنکه یک قوطی کنسرو تن ماهی بزرگ حدود 180یا 240 گرم است می توان گفت در هر یک گرم تن ماهی حدود 0.35 گرم پروتئین وجود دارد. البته این مقدار با توجه به برند های کنسرو تن ماهی و نوع ماهی به کار رفته برای ساخت آن می تواند تفاوت هایی داشته باشد اما ما آماری را بیان کردیم که تقریبا برای بیشتر کنسرو تن ماهی ها برقرار است.

خواص کنسرو ماهی برای زنان باردار

فروش انواع کنسرو ماهی جنوب

  • غذاهای دریایی می تواند یک منبع بزرگ از پروتئین، آهن، روی و مواد مغذی بسیار مهم برای رشد و نمو کودک و علاوه بر این، اسیدهای چرب امگا 3 در بسیاری از ماهی ها می تواند رشد مغز کودک شما را حمایت کند.
  • مصرف کنسرو ماهی به میزان محدود در دوران بارداری امن و بی خطر است. کنسرو ماهی میزان کمی جیوه دارد و مصرف آن در دوران بارداری مجاز است. مصرف بیش از حد کنسرو ماهی می تواند منجر به مسمومیت شود.
  • مطالعات نشان می‌دهد اگر در طول دوران حاملگی زیاد کنسرو ماهی بخورید، می‌توانید قدرت مغزی نوزادتان را افزایش دهید. با این که میزان جیوه سمي موجود در ماهی ها بسیار ناچیز و کم است،

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید