فروش انواع تن ماهی خوب و ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید…

ماجرای تن ماهی ارزان چیست؟

گران ترین تن ماهی ایران کدام است؟

فروش انواع تن ماهی خوب و ارزان

صنایع غذایی آوین کنسرو با هدف تولید با کیفیت ترین و بهترین تن ماهی ها سعی کرده در بازار بهترین ها را به فروش برساند.استفاده از انواع ماهی های هوور،گیدر،مارلین،ساردین،ماهی تن و قزل آلا بسته به نوع سلیقه مشتری ها و افراد جامعه تولیدات انبوهی را انجام می دهد.هرکدام از ماهی‌ها ویژگی‌های ظاهری متفاوتی نسبت به دیگری دارند که قطعاً این امر بر روی طعم و مزه آن‌ها بی‌تأثیر نیست. برخی نمونه‌ها حتی رنگ‌های تیره‌تر و یا سرخ‌تری دارند که به دلیل طبع گرم آن‌ها است. شما می‌توانید متناسب با نوع علاقه‌مندی و ذائقه خود از کنسرو ماهی دلخواه خود استفاده کنید. در فرآیند آماده‌سازی این ماهی‌های کنسروی نیز از سبزیجات، روغن‌های گیاهی و نمک‌های دریایی استفاده می‌شود که به روی مزه نهایی بسیار تأثیرگذار است.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با ارزان ترین و گران ترین تن ماهی های بازار ایران بیشتر آشنا کنیم.

فروش انواع تن ماهی خوب و ارزان

کنسرو تن ماهی امروز در کارخانه ما با جدید ترین متد روز دنیا تولید می شود و تمام محتویات داخل قوطی 180 گرمی بسته به سلیقه مشتری پر می شود و به بازار عرضه می شود.استفاده از انواع ماهی ها بزرگترین مزیت فروش کار ما است.ما انواع تن ماهی را با معروف ترین برندها در بسته بندی های متفاوت و قوطی های کلیددار جدید روانه بازار می کنیم با ماه همراه باشید تا بهترین برندها را به شما معرفی کنیم.

فروش انواع تن ماهی خوب و ارزان

ماجرای تن ماهی ارزان چیست؟

فروش انواع تن ماهی خوب و ارزان

پس از افزایش نرخ ارز و با افزایش تقاضا از کشورهای همسایه و افزایش قیمت قوطی کنسرو، به یک باره قیمت تن ماهی افزایش سه‌برابری را تجربه کرد و پس از گذشت دو سال تاکنون روند نزولی پیدا نکرده است. با این حال برخی کنسروهای ماهی از برندهای گمنام که قیمت 13تل17هزار تومان روی آن‌ها درج شده امروز با قیمت های بیشتری به فروش می‌رسند.ارزان بودن یک تن ماهی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست چون در تن ماهی ارزان از ماهی هوور یا گیدر درجه دو و سه استفاده می شود به همیبن دلیل قیمت پایین تری دارد وگرنه نوع ماهی و کیفیت همان است.

گران ترین تن ماهی ایران کدام است؟

فروش انواع تن ماهی خوب و ارزان

این روزها در بازار ایران اگر جست و جو کنید دیگر تن ماهی ارزان پیدا نخواهید کرد یا شاید کیفیت نداشته باشد که ارزان تر از بازار است.بالا رفتن قیمت قوطی کلیددار و انواع ماهی باعث شده که این روزها بازار در حال نوسان و تغییر قیمت باشد.برترین برندهای تولیدی آوین کنسرو که امروز در بازار ایران به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد برندهای اورگانا،درج،تحفه،خشنود،چیرو،تاپسی،شبدیز،گلکسی،گلدن لوکس،گراتیس،گلدن مکس و میرو تن می باشند که با قیمتی های فوق العاده عالی و در انواع طعم های مختلف در قوطی های 120،180 و 240 گرمی به فروش می رسند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید