فروشگاه فروش برترین تن ماهی ها

آنچه در این مقاله می خوانید…

بهترین تن ماهی های بازار

لیست قیمت تن ماهی های روز بازار

فروشگاه فروش برترین تن ماهی ها

همه ما کم و بیش اطلاعاتی در مورد ماهی و کنسرو تن ماهی داریم و می دانیم چقدر خاصیت درون ماهی وجود دارد که به اختصار به چند مورد از مهم ترین خواص و فواید ماهی اشاره می کنیم.تاثیر کنسرو تن ماهی بر سیستم ایمنی بدن ما بسیار خوب و عالی می باشد. این کنسرو تن ماهی سرشار از انواع ویتامین ها مانند A,E,B و همچنین امگا ۳می باشد. این ویتامین ها سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کنند.و از بروز بیماری بر بدن جلوگیری می کنند. تمامی کنسرو تن ماهی ها سرشار از مواد مغذی هستند و این مواد مغذی بدن را در برابر هر بیماری مقاوم می کند. کنسرو تن ماهی را باید در برنامه غذایی خود قرار دهیم تا از نتیجه خوب آن بر روی بدن را مشاهده کنیم.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با بهترین تن ماهی های بازار و لیست قیمت تن ماهی های روز بازار بیشتر آشنا کنیم.

فروشگاه فروش برترین تن ماهی ها

صنایع غذایی آوین کنسرو نشان داده که این روزها بهترین و با کیفیت ترین برندها را تولید کرده و استفاده از مجهز ترین و مدرن ترین دستگاه ها باعث شده که تولیدات این مجموعه جزو بهترین های بازار ایران باشند.برندهایی همچون اورگانا٬گراتیس٬گلکسی که در بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت رقیب ندارند.

فروشگاه فروش برترین تن ماهی ها

بهترین تن ماهی های بازار

خیلی ها در بازار ایران به دنبال کنسرو تن ماهی های معروف و با قیمت مناسب هستند که همچین چیزی خیلی کم است که برندهای کنسرو تن ماهی هم با کیفیت بالا باشند ولی قیمت پایینی داشته باشند برندهایی با ماهی های زرده و مرلین قیمت پایین تری نسبت به برندهای تن ماهی با ماهی هوور دارند در حال حاظر برندهای اورگانا٬گلکسی٬گراتیس٬صدف چابهار٬تحفه٬پنجره و شیما تن٬میرو تن٬درج٬شبدیز٬ناخدا٬آسمان و فرس جزو بهترین های بازار ایران هستند.

فروشگاه فروش برترین تن ماهی ها

لیست قیمت تن ماهی های روز بازار

صحبت در مورد قیمت های روز تن ماهی کمی سخت است چرا که قیمت ها ساعتی و روزانه شده است و هر لحظه کارخانه ها برندهای خود را با قیمت های مختلف به بازار عرضه می کنند و همین امر باعث شده که قیمت کنسرو تن ماهی ثبات نداشته باشد ولی به صور کلی قیمت ها به شکل زیر است.

برندهایی با ماهی هوور مانند اورگانا٬گلکسی٬ناخدا٬درج و تحفه با قیمت میانگین بین۲۶تا۳۰هزار و برندهایی با ماهی زرده مانند گراتیس٬صدف چابهار٬آسمان٬فرس و شبدیز با قیمت میانگین ۲۰تا۲۶هزار تومان در بازار به فروش می رسند ولی قیمت عمده این برندها درب کارخانه پایین تر از قیمت روز بازار است.

فروشگاه فروش برترین تن ماهی ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید