عرضه مستقیم تن ماهی با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید تن ماهی

تن ماهی عمده

عرضه مستقیم تن ماهی با کیفیت

از جمله مشخصات کنسرو تن ماهی و غذا ماهی قرمز درجه یک این می باشد که این کنسرو ماهی سرشار از مواد مغذی است. کنسرو  ماهی درجه یک باید دارای یک طعم خوب و عالی باشد. این طعم خوب و عالی اصلا اتفاقی نمی باشد.بلکه تولید کننده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه مانند ماهی و روغن گیاهی درجه یک برای تولید استفاده نموده است که یک طعم خوب و عالی را به وجود آورده است. مشخصات دیگر کنسرو ت ماهی درجه یک این است که باید تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی قوطی نسب شود.کنسرو درجه یک سرشار از انواع ویتامین ها می باشد که ین ویتامین ها برای بدن ما لازم و ضروری هستند. قوطی هایی که درون آن کنسرو تن ماهی را قرار می دهند نباید برآمدگی و یا فرو رفتگی داشته باشد و کاملا باید استاندارد های لازم را داشته باشد که کنسرو تن ماهی فاسد نشود.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خرید تن ماهی و تن ماهی عمده بازار بیشتر آشنا کنیم تا از خوردن انواع کنسرو تن ماهی لذت ببرید.

عرضه مستقیم تن ماهی با کیفیت

صنایع غذایی آوین کنسرو همیشه برای مشتریان خود با کیفیت ترین ها را تولید می کند وجود دو برند اورگانا و گراتیس در خط تولید ما و همچنین تولید برندهای با کیفیت دیگر مانند: گلکسی٬درج٬تحفه و گلدن لوکس به صورت ظرفیت خالی باعث شده که این مجموعه بهترین تولید کننده انواع برندها با طعم های مختلف دز کشور باشد.

عرضه مستقیم تن ماهی با کیفیت

خرید تن ماهی

عرضه مستقیم تن ماهی با کیفیت

اگر به دنبال خرید عمده انواع کنسرو تن ماهی و ماهی سوف هستید و از کارخانه دور هستید و یا در شهر های دیگر هستید و می خواهید کنسرو تن ماهی را عمده خریداری کنید می توانید به نمایندگی ها و مراکز فروش ما در شهر خودتان مراجعه کنید یا اینکه می توانید با یک تماس با کارشناس فروش ما هر برندی را با وزن های ۹۰٬۱۲۰٬۱۸۰ و۲۴۰گرمی را با هر طعمی که می خواهید خریداری کنید.

تن ماهی عمده

عرضه مستقیم تن ماهی با کیفیت

کسب درآمد در بازار ایران و بازارهای صادراتی به صورت عمده بیشترین فروش را دارد اگر چرخی در بازار و نمایندگی ها بزنید می بینید اکثرا عمده فروش های بازار ایران هستند که برندهای تولیدی را به صورت عمده به فروش می رسانند.اگر به دنبال خرید عمده کنسرو تن ماهی در بازار هستید می توانید انواع برندهای کنسرو تن ماهی های ما را با قیمتی عالی بی نظیر از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید