صادرکنندگان عمده تن ماهی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید….

سود فروش تن ماهی صادراتی چقدر است؟

بهترین صادرکنندگان تن ماهی

صادرکنندگان عمده تن ماهی در ایران

فروش کنسرو تن ماهی هوور در کشور شرایط بسیار خوبی را دارد. تن ماهی صادراتی از بهترین نوع ماهی ، به علاوه روغن، زیتون و نمک کم درست شده است.عمدتا در تولید بهترین تن ماهی ها از ماهی هوور،گیدر و مارلین استفاده می شود.فروش تن ماهی عمده در تمامی مراکز فروش، نمایندگی های پخش صورت می گیرد و در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها به صورت جزیی به فروش می رسد.در دسترس نبودن ماهی تازه در سراسر کشور و جهان و کسانی که از دریا فاصله دارند باعث شده به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین سبب شود که تن ماهی جایگزین مناسب این ماده غذایی است. شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از تولید کنندگان برتر تن ماهی در کشور است که با بکارگیری مدرن ترین تجهیزات اقدام به تولید انواع تن ماهی در طعم های مختلف با بالاترین کیفیت کرده است. کیفیت بالای محصولات آوین کنسرو باعث شده، صادر کنندگان تن ماهی اقدام به صادرات تن ماهی های ما با انواع برندهای معروف بازار ایران به بازارهای جهانی شوند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با بهترین برندهای صادراتی تن ماهی و سود صادرات تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

صادرکنندگان عمده تن ماهی در ایران

صادرات یک محصول به این معناست که آن محصول توانسته کیفیت بالایی در تولید داشته باشد و بتواند محصولات خود را به بقیه معرفی کند و با فروش محصولات خود به بقیه کشور ها به اقتصاد و ارز آوری کشور کمک کند.صنایع غذایی آوین کنسرو تن ماهی نیایش با تولید انواع برندهای روز بازار ایران سعی کرده با تولید انواع طعم های تن ماهی با برندهای معروف بتواند در بازارهای داخلی و خارجی با کیفیت ترین ها را عرضه کند.

صادرکنندگان عمده تن ماهی در ایران

سود فروش تن ماهی صادراتی چقدر است؟

صادرکنندگان عمده تن ماهی در ایران

کنسروها مواد غذایی پخته‌شده‌ای هستند که در ظرف‌های خاصی نگهداری می‌شوند،به‌‌گونه‌ای که هوا به درون کنسرو نفوذ نمی‌کند و مدت ماندگاری آن بسیار بیشتر می‌شود. بنابراین حمل و نقل محصولات کنسروی راحت است.این گروه شامل محصولات مختلفی می‌شود؛ از رب گوجه گرفته تا ماهی تن، زیتون، حبوبات، کمپوت میوه‌ها و خورش‌های مختلف که در بین تمام کنسرو ها کنسرو تن ماهی طرفداران بیشتری را دارد و فروش بیشتری را در بازارهای داخلی و خارجی دارد.قبلا چنین تنوعی در محصولات کنسرو شده وجود نداشت، اما الان تقریبا هر نوع ماده غذایی به‌صورت کنسرو شده عرضه می‌شود؛ از خوراک لوبیا گرفته تا خورش قورمه سبزی و حتی الویه. بنابراین محصولات کنسروی به راحتی دسته‌بندی می‌شود.کشور های همسایه ما نظیر عراق، افغانستان، سوریه، امارات و عمان از کشور های مصرف کننده ای هستند که به محصولات ایران نیاز بسیار زیادی دارند و با تبلیغات و بازاریابی مناسب میتوانیم صادرات زیادی را به این کشورها داشته باشیم و سود بسیار بالایی از این صادرات تن ماهی به کشورهای همسایه به دست آوریم در کل تمام صادرات منجر به سود بالا است.

بهترین صادرکنندگان تن ماهی

صادرکنندگان عمده تن ماهی در ایران

همانطور که قبلا توضیح دادیم شرکت های زیادی کار تولید و فروش تن ماهی به بازار های داخلی و خارجی را دارند که هر کدام یک برند با چندین طعم را تولید می کنند.در میان تمام شرکت ها صنایع غذایی آوین کنسرو با مجموعه ای پویا با تولید انواع برندهای صادراتی با کیفیت سعی کرده همیشه در بازار بهترین ها را عرضه کنند که در زیر به چند برند تضمینی و با کیفیت صادراتی اشاره می کنیم تا کسانی که علاقه مند به صادرات تن ماهی هستند می توانند این برندها را خریداری کنند و با صادرات به سود خوبی برسند.

  • اورگانا
  • تاپسی
  • گلکسی
  • تحفه
  • چیرو
  • میرو تن
  • گراتیس
  • گلدن مکس
  • گلدن لوکس
  • درج
  • شبدیز

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید