صادرات کنسرو مرغ به کشورهای عربی

آنچه در این مقاله می خوانید…

بازار فروش انواع کنسرو مرغ

سود صادرات چقدر است؟

صادرات کنسرو مرغ به کشورهای عربی

شرایط کنونی جامعه به گونه ای پیش می رود که مشغله زیاد باعث شده دیگر اعضای خانواده فرصتی برای پخت و پز نداشته باشند و روبه غذاهای آماه و کنسروی بیاورند صنایع غذایی آوین کنسرو به عنوان تولید کننده برتر حوزه کنسروجات امروز با تولید کنسرو خوراک مرغ با کیفیتی فوق العاده عالی توانسته علاوه بر بازار های داخلی بازار های خارجی کشورمان را نیز پوشش دهد و این روزها حجم عمده ای از تولیدات کنسرو مرغ ما به کشورهای عراق،عمان و قطر ارسال می شود.کنسرو خوراک مرغ در قوطی های 180 گرمی با بستهبندی شکیل و زیبا با برندهای معروف بازار ایران مانند درج،چینود و میرو به کشورهای عربی ارسال می شود با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع کنسرو مرغ و مزایای فوق العاده عالی صادرات بیشتر آشنا شوید.

صادرات کنسرو مرغ به کشورهای عربی

گوشت مرغ یکی از انواع گوشت سفید و کم چرب بوده که با داشتن پروتئین فراوان، یکی از جایگزین‌های مهم برای گوشت قرمز به حساب می‌آید.افرادی که با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می‌کنند، به این علت که نان و انواع غلات دارای مواد قندی بسیاری است، باید در رژیم غذایی‌شان کمتر از غلات استفاده کنند و دیگر مواد پروتئینی را جایگزین نمایند.بهترین جایگزین برای این افراد در رژیم غذایی‌شان، می‌تواند گوشت مرغ باشد. گوشت مرغ چربی بسیار کمی دارد و منبعی سرشار از پروتئین بوده و همچنین دارای انواع ویتامین و مواد معدنی است.

صادرات کنسرو مرغ به کشورهای عربی

بازار فروش انواع کنسرو مرغ

صادرات کنسرو مرغ به کشورهای عربی

صنایع غذایی آوین کنسرو در راستای حمایت از مصرف کننده فروش کنسرو مرغ ارزان را در بازار های شهری از طریق نمایندگی های فروش عرضه می کند. افراد می توانند از خدمات این نمایندگی ها در شهر های مختلف بهره ببرند. شرکت های تولید کننده فعال در این زمینه محصولات را در بسته بندی های متنوعی ارائه می دهند که هر کدام از آن ها دارای قیمت مشخص شده ای هستند.کنسرو مرغ به دلیل خوش طعم و عطر بودن طرفداران ویژه ای دارد که برای مراسمات و برای فروشگاه ها از این کنسرو با کیفیت استفاده می کنند.کنسرو مرغ درج چند سالی است که بدون رغیب در کیفیت فعالیت می کند و این روزها بیشترین فروش بازار ایران در بین تمام برندهای کنسرو مرغ را دارا می باشد.

سود صادرات چقدر است؟

صادرات کنسرو مرغ به کشورهای عربی

صادرات کالا دغدغه بسیاری از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف است. انجام این کار نه تنها برای کشور ارزآوری به همراه دارد، بلکه برای خود صادرکننده نیز می‌تواند سود بسیار خوبی داشته باشد.اما شکی نیست که صادرات مراحل، روش‌ها و فوت و فن‌های خاص خود را دارد. هر اندازه با این موارد آشنایی بیشتری داشته باشید، بهتر می‌توانید در بازارهای صادراتی عمل کنید.یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای انجام این کار روش مستقیم است. در این روش، شما کالای تولیدی توسط خود یا دیگران را نه از طریق واسطه، بلکه به صورت مستقیم صادر خواهید کرد.بیشترین صادرات کنسرو مرغ به کشورهای عربی را ایران به عهده دارد و سود قابل توجهی این صادرات کنسرو مرغ برای ایران و هم برای تولید کننده دارد.اگر به دنبال صادرات انواع کنسروجات به خصوص کنسرو مرغ هستید با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید